Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

er det noen som har sett en e34 5 dørs 318 med alu vinge som er 60cm over bakluka. med m3 emblem og hvite felger?.

sirkler rundt strømmen/lillestrøm.

møtte han på østreaker her foregårs.

stakkars faen klarte ikke å holde følge med hiacen.

LOOOOOOOOOOSEEEEEEEEEEER!!!! :D :D :D

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

er det noen som har sett en e34 5 dørs 318 med alu vinge som er 60cm over bakluka. med m3 emblem og hvite felger?.

sirkler rundt strømmen/lillestrøm.

møtte han på østreaker her foregårs.

stakkars faen klarte ikke å holde følge med hiacen.

LOOOOOOOOOOSEEEEEEEEEEER!!!! :D :D :D

Tviler på at noen i det hele tatt har sett en E34 318 siden dette ikke finnes, er nok E30 eller E36 ;)

Men synes det er bra at folk gjør slikt med bilen sine... gir jo oss andre en god latter!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by civic_girl

Oida, så hårsår! Her prøver man seg på en spøk...jeje...

Tror ikke jeg gidder å sitte å forklare noe engang, jeg...hehe...Tro hva du vil du ;) Skulle bare tulle med deg, jeg...!

Jasså, det hørtes forskjellig ut. Poenget er at jeg ikke trenger folk som kommenterer at bilen min ser slitt ut, er fullt klar over det, og inntil høsten/vinteren kommer med mekkemuligheter og kroner - kommer det ikke til å forandre seg.

Semi ontopic: Jeg kan iallefall trøste meg med at jeg har såpass mye smak at jeg ikke setter en aluvinge på kjerra mi. Det er som sagt, kun noen ytterst få biler disse vingene faktisk passer på (estetisk sett; rent mekanisk vet vi jo at det går).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Jasså, det hørtes forskjellig ut. Poenget er at jeg ikke trenger folk som kommenterer at bilen min ser slitt ut, er fullt klar over det, og inntil høsten/vinteren kommer med mekkemuligheter og kroner - kommer det ikke til å forandre seg.

Semi ontopic: Jeg kan iallefall trøste meg med at jeg har såpass mye smak at jeg ikke setter en aluvinge på kjerra mi. Det er som sagt, kun noen ytterst få biler disse vingene faktisk passer på (estetisk sett; rent mekanisk vet vi jo at det går).

Det VAR faktisk bare ment som en spøk, siden vi vandrer på samme forum til daglig osv.... Men å ha en spøkefull tone er oppskrytt på internett.

Men takk for den kommentaren om at jeg ikke gjør noe med bilen selv da...! Det har du faktisk ikke mulighet til å uttale deg om...

Nok om det...Tilbake til topicen og det blide humøret!!!

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aluvinge...aluvinge...ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!

alle disse stygge bildene...blir redd..må ringe en "shrink"...fort... helpme helpme

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by civic_girl

Det VAR faktisk bare ment som en spøk, siden vi vandrer på samme forum til daglig osv.... Men å ha en spøkefull tone er oppskrytt på internett.

Men takk for den kommentaren om at jeg ikke gjør noe med bilen selv da...! Det har du faktisk ikke mulighet til å uttale deg om...

Er vanskelig å se hva som er sarkasme/spydigheter og hva som er humor over internett. Men her var det tydeligvis det siste, så ting ordnet seg til det bedre til tross for en superbitter start.

Ang. bilen din var det ingenting annet enn en ukvalifisert gjettning, og var ikke grunnlagt på annet enn at:

1. Du er jente, og slike skrur sjelden selv.

2. Du nevnte en gang at TE hadde kjøpt og innstallert noe på bilen din.

Sorry 'bout that, mate.

Fortsettelse av semi-offtopic:

Hahaha, LOL, ROFLMAO! RDL tok feil! RDL kan ingenting om bil! RDL burde holde seg til sysakene sine og la bilene være for folk som faktisk kan noe om dem etc. etc. o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Fortsettelse av semi-offtopic:

Hahaha, LOL, ROFLMAO! RDL tok feil! RDL kan ingenting om bil! RDL burde holde seg til sysakene sine og la bilene være for folk som faktisk kan noe om dem etc. etc. o.s.v.

lol lol lol

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Du er jente, og slike skrur sjelden selv.

Kjenner ikke så mange gutter som skrur alene jeg heller. De fleste får med seg en kamerat. Selv om jenter som meg selv og Cowgirl får hjelp så har vi nok mest lyst til å kunne å gjøre det sjøl. Men den eneste måten å lære på er å få litt start hjelp. Tviler på du utfører de helt store operasjoner på din egen bil siden du sa du ikke hadde noe sted å skru, som du påpekte, så jeg vet ikke helt hva du mente med å skru jeg?

Og når cowgirl setter på noen smile fjes etter innlegget, tipper jeg de fleste tolket de som kameratslig mobbing ? :D

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karina

Kjenner ikke så mange gutter som skrur alene jeg heller. De fleste får med seg en kamerat.

Tviler på du utfører de helt store operasjoner på din egen bil siden du sa du ikke hadde noe sted å skru, som du påpekte, så jeg vet ikke helt hva du mente med å skru jeg?

Jeg har iallefall ingen problemer med å skru alene. Desverre må de store prosjektene utsettes til jeg får låne plass og utstyr hos en kompis. Men å bytte småting som bærekuler, bæreramer, interiør-deler, hjullager, registerreimer, olje & filter og slike småting er det null problem for meg å bytte ---> jeg er da gutt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider