Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tommy_erwin

Tihi

289081_16_full.jpg

289081_1_full.jpg

En Porsche behøver ikke nødvendigvis være stilig:

392409_1_full.jpg

392409_2_full.jpg

Kanskje greit å ha flaps bak på bilen, han er jo tross alt med i et racing team:

64127348YxYpal_ph.jpg

Hvordan man kan få folk til å snu seg etter en Kia:

DSCF0018.jpg

haha:D

Det er det styggeste jeg har sett!!!:D

danger to ugly!!!

huff av meg,!!

SKAM FOR BILVERDEN!!!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å spørre meg det veit du;)

Bruttern sin gamle bil. Er en Mb 190E 2,6 12v 166hk 1989modell

Ble bygd av undertegnede og bruttern i ifjor høst og lakkert rett før Jul, lakkert i diamant svart med lilla perlemor effekt!

Her en salgstråden, den ble som det meste her på forumet litt ødelagt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=25969

Ble ikke helt ferdigbygd, vi manglet tåkelys, gitter eksos(feit eksos)

Har også et par tre bilder til, hvis det er interesse?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hehe. så en jeg å.... E30 cab med alu vinge satan te fæl jævel. men helvete for tiden HVER gang jeg ser slike harry biler så har jeg kameraet mitt i den andre bilen. må lære meg dette at jeg må ha den MED MEG!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Men jeg må spørre, synes dere Alu.vinge ser like teit ut på denne bilen f.eks?

Jeg mener iallfall den passer fint. Når bilen er såpass gjennomført fra før synes jeg den hjelper til litt med å legge den siste touchen på bilen... eller noe. :)

Men jeg synes fortsatt at alle bilene som tidligere er posta her ser latterlige ut. Men jeg mener også at noen biler faktisk passer med det, men da må de ha litt mer enn krom hjulkapsler og Torshov vinge.

1056312979.jpg

1056312881.jpg

næh! Igjennomført eller ikke.... slike vinger ser bare jævli ut.... GT vinge SKAL sitte på biler av type toca, eller så kan du eventuelt bruke crbon vinger på type rx7 supra skyline osv. men for faen at folk alltid skla kjøpe vinger av str. ultra kembo xxxxxxxL size!

en vinge skal ikk evære høyere enn bilens tak... ikke minst...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Men jeg må spørre, synes dere Alu.vinge ser like teit ut på denne bilen f.eks?

Jeg mener iallfall den passer fint. Når bilen er såpass gjennomført fra før synes jeg den hjelper til litt med å legge den siste touchen på bilen... eller noe. :)

Men jeg synes fortsatt at alle bilene som tidligere er posta her ser latterlige ut. Men jeg mener også at noen biler faktisk passer med det, men da må de ha litt mer enn krom hjulkapsler og Torshov vinge.

syns no den vingen der var stygg og.. aluvinger e ikkje noe fint, har kanskje sett 1 bil som passet med sånn, e ikkje helt sikker, den forsvant så fort..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider