Rallye Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Hvor er det mulig å få tak i kinahåndtak Så de på en jetta i går og syns de så mye bedre ut en vanlige håndtak (audi er uaktuelt på "nylakket" bil).. har søkt litt på internett men finner ikke noen (i norge) Noen som veit hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Kan skaffe jeg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Polo Classic Kan skaffe jeg Pris Uten låser ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Priser med da? :P Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 ikke for å ødelegge tråden helt.. Men hva er kinahåndtak? Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Slike håndtak som på Golf 3. Jeg tillater meg å bruke Skillz2k sitt bilde fra en annen tråd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 danke..:) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Tror jeg skal vaske bilen og ta nytt bilde! hehe Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 sonick ta å sleng ut dine lakkerte kina håndtak... de ble meget bra..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Gou sonick ta å sleng ut dine lakkerte kina håndtak... de ble meget bra..... ja gjør det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Skal gjøre d i morgen. Fint til å teste nye mob en min på :cool: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 her er min "kina håndtak" dei er lakkert i bilens farge og blei ikkje så verst. har eit par ligganes vist nokon vil kjøpe dei. 4-dørs og med lås forran Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by jettamaster her er min "kina håndtak" dei er lakkert i bilens farge og blei ikkje så verst. har eit par ligganes vist nokon vil kjøpe dei. 4-dørs og med lås forran kor fikk du fatt i de henne ? Jeg tenkte i grunnen på de som er vist lenger oppe mk3 look ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 mkIII l00k er myyyyye penere... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Grøss!!!:eek: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg