Gå til innhold

06 Juli - Sportsvognklubben, Rudskogen (17-21)

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte den svarte Audien med prøveskilt.

Først ble jeg "nektet" å kjøre med den siden jeg hadde prøveskilt, noe jeg egentlig hadde regnet med. Men jeg spurte allikavel siden jeg har prøveskilt med full kasko (harde skilt og ikke "klistremerker") og etter MIN mening er dette like bra som om bilen hadde grønne skilter med full kasko.

Jeg ga også beskjed om at jeg ikke kom til å kjøre lenge - jeg tror jeg kjørte 10-12 runder før jeg gav meg, og det ble da vurdert av flere personer om jeg skulle få kjøre før jeg fikk ja.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, det var ikke jeg som kjørte. var kompisen min som eide bilen.. vi skulle kjøre sammen, men ettersom vi fikk kun 10min å kjøre på, så lot jeg heller han som eide prøve bilen sin for første gang...

men det jeg synes er jævli teit er at vi måtte betale 300kr for 10min kjøring, og de penga tokk han imot da vi slapp ut på banen... jeg sa det til og med. må vi seriøst betale 300kr for 10 min?!?!? yeeeeepp.... sa han...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

hey, det var ikke jeg som kjørte. var kompisen min som eide bilen.. vi skulle kjøre sammen, men ettersom vi fikk kun 10min å kjøre på, så lot jeg heller han som eide prøve bilen sin for første gang...

men det jeg synes er jævli teit er at vi måtte betale 300kr for 10min kjøring, og de penga tokk han imot da vi slapp ut på banen... jeg sa det til og med. må vi seriøst betale 300kr for 10 min?!?!? yeeeeepp.... sa han...

Jeg betalte 500 siden jeg ikke er medlem i NSK.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Supraguy

Virker som han eller de bare tenker penger, og ikke tenker på at folk skal være fornøyde!!

Der er jeg uenig. 300 er vel en grei pris. Det er jo det samme som baudatreffene som er 250 + 50 i parkering.

Reglene er jo klare her så man må vel regne med at det svir litt hvis man skal få kjørt uten å følge de...

Gatebiltreffene derimot... de tenker penger :)

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider