Gå til innhold

Street Meet på Ikea, Åsane

Ranger emnet


Smiley

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JuIius

Klarer man 20 biler denne gangen?

 

 

Opplegget har en tendens til å være 'noe' dårlig organisert

 

Blir gjerne dårlig oppmøte når man har streetmeet for tett opp til hverandre... Ikke vits i å ha streetmeet annenhver helg (litt satt på spissen)...

 

Var jo de to streetmeetene som var 2 dager på rad, de var unntakene... Bra oppmøte på begge de to faktisk :) Da var omtrent 3/4 av Ikea plassen fylt opp... Husker ikke dato i farten...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk ikke er så skeptisk til om det kommer biler og hvem som har startet dette, at det er for ofte og alt dette, SKJERP DERE, om dere hadde vært litt mer positiv så kanskje det kunne blitt noe ut av disse streetmeetene som blir arrangert.

 

Om noen har lagt merke til hvor mange streetmeet som er i Osloområdet i løpet av sommeren, og legger sammen de streetmeetene som vi har hatt her i byn så kommer vi fortsatt ikke nesten opp mot like mange på alle 'våre' treff tilsammen. som på ETT treff i Oslo.

 

Så opp med motet folkens, om flere kunne sagt, KULT, jeg kommer, skal spre ryktet så hadde det nok garantert blitt mye bedre oppmøte og bedre treff.

 

Vel møtt til alle. (Jeg kommer nok uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbotrille

Om folk ikke er så skeptisk til om det kommer biler og hvem som har startet dette, at det er for ofte og alt dette, SKJERP DERE, om dere hadde vært litt mer positiv så kanskje det kunne blitt noe ut av disse streetmeetene som blir arrangert.

 

Er du helt seriøs no?

Tror du kanskje det er veldig kult å drive å sende 50-100 sms til forskjellige folk, som så sender videre, hver gang det er streetmeet, og så dukker det opp 10 biler på det beste?

 

Er en grense for hvor entusiastisk det går ann å bli. Husker f.eks ifjor... da var det på det dårligste et streetmeet (om det kan kalles det) en 5-6 biler som sto spredt rundt på plassen.... Da kjører jeg heller "rånerunder" med et par andre biler i sentrum og ser om det er noe liv...

 

Dessuten er det mye opp til været også... begrenset hvor kult jeg synes det er å traske rundt i regn og se på biler som jeg har sett før...

 

Men det er greit... Jeg bøyer meg for "flertallet"... Vil dere ha streetmeet på Ikea i Åsane søndag 18. Juli kl. 20.00, så skal dere få det... jeg sender melding til folket jeg, men jeg stiller meg skeptisk til oppmøtet, helt til jeg blir motbevist (noe jeg inderlig håper jeg blir!!!)

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at alle skal drive å sende meldinger rundt til hele telefonlisten sin om at det er streetmeet, men at det går an å fortelle andre det, jeg sender ikke en eneste tekstmelding videre til noen, ikke får jeg heller, men får alltid med meg om det skjer noe.

Men det er jo klart at folk blir lei og ikke gidder å engasjere seg når det hver helg blir prøvd å overgå forrige helgs elendige treff, da er det bedre å legge de til ca 5-6 ukers mellomrom.

Om et treff blir rævva, javel så driter vi i det, og heller prøver igjen om en god måneds tid, ikke neste helg.

Større sjans for bedre oppmøte da vil jeg tro.

 

Dessuten er det jo noen uker siden sist streetmeet nå, så om nesten 2 uker så er det helt greit.

 

Litt av grunnen til at jeg stiller er nok for at jeg kan se bort på Ikea hjemmefra, hadde blitt annerledes om alle treffene hadde blitt lagt til Sotra eller Loddefjord f.eks, da hadde ikke jeg heller giddet å reise den veien hver eneste søndag for å se om det kanskje dukket opp 10-20 stk.

Så til de med lang vei, jeg skjønner dere godt, men hver ikke så negativ til hvem som står bak osv.

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbotrille

Men det er jo klart at folk blir lei og ikke gidder å engasjere seg når det hver helg blir prøvd å overgå forrige helgs elendige treff, da er det bedre å legge de til ca 5-6 ukers mellomrom.

Om et treff blir rævva, javel så driter vi i det, og heller prøver igjen om en god måneds tid, ikke neste helg.

Større sjans for bedre oppmøte da vil jeg tro.

 

Akkurat det jeg også mente, så da er vi ganske enige...

 

Originally posted by Turbotrille

Takk

Vær så god! :D

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder med Turbotrille. Synes det er bra at Bergenserne finner på noe også. Bare treffene Essokickers arangerer på Eikås er jo et SUPERT tiltak. Gleder meg allerede til September. Men det er mang en gang jeg har kjørt til Ikea for å møte på 5-10 biler. Selv om jeg bor på Askøy vil ikke jeg si det er bortkastede penger. Det kunne jo hende det var bra oppmøte, da skal ihvertfall ikke jeg kjiipe unna. Men å ha streetmeet annen hver helg er bare tull. Men hvis det er planlagt noen uker i forveien så blir nok oppmøtet stort. Alle husker vel så inn i h....... med biler det var på 1.Mai cruisingen. Vi kan hvis vi vil! Stå på gutter!

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Vi kan hvis vi vil! Stå på gutter!

 

Nettopp det som var poenget mitt! Hvis alle går inn for det helhjertet, blir det knall! Men om det skal være halv-daue streetmeets hver helg, synes jeg det blir bedre å droppe disse, og heller kjøre 1 i måneden eller enda sjeldnere for å få opp oppmøtet...

 

Og misforstå meg rett her... Jeg har også vært innom alle streetmeets som har vært annonsert her på bilforumet, men jeg har ikke giddet å bli stående i så mange minutter om det bare har vært 5-10 biler stående!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo dette annonsert nesten to uker i forveien, så folk får tid til å bestemme seg/planlegge...

 

Skal kanskje hente bil den dagen, så kanskje jeg får tid til å komme innom selv da...

 

Så bare møt opp folkens. Det er den eneste måten å få folk på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår