951 Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 synes det er litt uoversiktelig aa se hvem som svarer paa hva? Det var vel det eneste som var bra paa "gamle" SOL, som sikkert noen av oss var innom. Spesiellt naar flere personer svarer paa samme tema, blir det etterpaa veldig vanskelig aa svare denne personen igjen (samtidigt som at alle andre ser at jeg bare svarer den ene personen). Se grafiske eksempel paa Kategorier eller (hos bilforumet.net) diskusjonstraader. Ellers saa utvikler det seg veldig bra her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Originally posted by 951 synes det er litt uoversiktelig aa se hvem som svarer paa hva? Det var vel det eneste som var bra paa "gamle" SOL, som sikkert noen av oss var innom. Spesiellt naar flere personer svarer paa samme tema, blir det etterpaa veldig vanskelig aa svare denne personen igjen (samtidigt som at alle andre ser at jeg bare svarer den ene personen). Se grafiske eksempel paa Kategorier eller (hos bilforumet.net) diskusjonstraader. Ellers saa utvikler det seg veldig bra her. hvis alle er flinke med å bruke quote knappen så går det bra, da kan man se hva man svarer på slik som over her nå ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Originally posted by marius hvis alle er flinke med å bruke quote knappen så går det bra, da kan man se hva man svarer på slik som over her nå ;) Synes forumet er bra jeg. Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Originally posted by marius Går det an og la vær og ta med teksten du svarer på og bare ta med hvem du svarer til? Det kan være praktisk ved lengre innlegg. Dette er derfor en test på og editere litt på det mellom quote. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Originally posted by Era Hey det funka litt mere testing. Era Ok da har jeg testa litt men ja bruk quote det funker bra det. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Originally posted by Era Originally posted by Era Hey det funka litt mere testing. Era Ok da har jeg testa litt men ja bruk quote det funker bra det. Era jess men husk å bruk på slutten med / ..hehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 Originally posted by marius på slutten med / ..hehe Hæ hva mener du nå? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 Originally posted by Era Hæ hva mener du nå? Era glem det.. det jeg skreiv ble bare gjort om liksom... skulle vise noen vB Coder men de ble omgjort liksom.. så... forgetabout it... =) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
951 Skrevet April 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2002 Originally posted by marius hvis alle er flinke med å bruke quote knappen så går det bra, da kan man se hva man svarer på slik som over her nå ;) Ja saa lenge svaret kommer rett under er det greit, men naa er det vanskelig for alle andre enn deg aa se hva vi prater om. Forresten; Synes ikke du at layouten oppe var fin??? Oversiktlig, grei osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 Originally posted by 951 Forresten; Synes ikke du at layouten oppe var fin??? Oversiktlig, grei osv... jaja sånn dette funker da .)) Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg