Catnip_ Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 George went on a vacation to the Middle East with most of his family including his mother-in-law. During their vacation and while they were visiting Jerusalem. George's mother-in-law died. With the death certificate in hand, George went to the American Consulate Office to make arrangements to send the body back to the States for proper burial. The Consul, after hearing of the death of the mother-in-law told George that the sending of a body back to the States for burial is very, very expensive. It could cost as much as $5,000.00. The Consul continues, in most cases the person responsible for the remains normally decides to bury the body here. This would only cost $150.00. George thinks for some time and answers, "I don't care how much it will cost to send the body back; that's what I want to do." The Consul, after hearing this, says "You must have loved your mother-in-law very much considering the difference in price." "No, it's not that," says George. "You see, I know of a case many years ago of a person that was buried here in Jerusalem. On the third day he arose from the dead. I just can't take that chance. Siter Catnip_ dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 lol *lamer-post fra meg* Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 har dette noe med bil ¨å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catnip_ Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Hva står "off topic" for da kanskje? fatality Siter Catnip_ dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 alt som har med bil å gjøre men som ikke passer inn i de andre emnene.. blir nok slettet denne posten her også.. de sletter alle andre så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catnip_ Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Må du ikke være så sur og eplekjekk på en gang Mats! Siter Catnip_ dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 ög vist faen.. så lenge han sletter en tråd som var ganske morosom på 30 sider så veit ikke jeg.. da får de slette resten også.. man kan da ha det litt moro? men nei da.. her skal man ikke ha det moro.. her skal man ha bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catnip_ Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Da bør vel halve forumet slettes da, etter det jeg har sett ;) Siter Catnip_ dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 nettopp.. det er derfor jeg skriver " har dette noe med bil å gjøre " på alt som ikke har det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 nå synes jeg du har en litt sippete holdning. siden du ikke får vilja di, så skal du peke på alt som er ''galt'' her inne.... litt barnslig holdning synes jeg.... hvis du har så veldig problemer med dette forumet å de barnslige eller useriøse postene, så kan du sende en klagemail til haakon@bilforumet.net helst med noen bra argumenter...dvs..ikke det du har skrevet på alle de andre trådene her om off topic tema... eller du kan ringe meg på 932 64 235 å klage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 lol lol lol Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Mats`ern ög vist faen.. så lenge han sletter en tråd som var ganske morosom på 30 sider så veit ikke jeg.. da får de slette resten også.. man kan da ha det litt moro? men nei da.. her skal man ikke ha det moro.. her skal man ha bil. Fot er det du sto opp med i dag da? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Mats; Om du hinter til Jeanette84 tråden så var det vel max tre mennesker som syntes den tråden var artig da. Den var bare upassende og lang og gørr. *just a thought* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg