Gå til innhold

Morro å ta med svigermor på ferie

Ranger emnet

Catnip_

Anbefalte innlegg

George went on a vacation to the Middle East with most of his family including his mother-in-law. During their vacation and while they were visiting Jerusalem. George's mother-in-law died. With the death certificate in hand, George went to the American Consulate Office to make arrangements to send the body back to the States for proper burial. The Consul, after hearing of the death of the mother-in-law told George that the sending of a body back to the States for burial is very, very expensive. It could cost as much as $5,000.00. The Consul continues, in most cases the person responsible for the remains normally decides to bury the body here. This would only cost $150.00.

George thinks for some time and answers, "I don't care how much it will cost to send the body back; that's what I want to do." The Consul, after hearing this, says "You must have loved your mother-in-law very much considering the difference in price." "No, it's not that," says George. "You see, I know of a case many years ago of a person that was buried here in Jerusalem. On the third day he arose from the dead. I just can't take that chance.

jump.gifjump.gifjump.gifjump.gifjump.gif

animebb2.gifCatnip_ dama animebb2.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ög vist faen.. så lenge han sletter en tråd som var ganske morosom på 30 sider så veit ikke jeg.. da får de slette resten også.. man kan da ha det litt moro? men nei da.. her skal man ikke ha det moro.. her skal man ha bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå synes jeg du har en litt sippete holdning.

siden du ikke får vilja di, så skal du peke på alt som er ''galt'' her inne....

litt barnslig holdning synes jeg....

hvis du har så veldig problemer med dette forumet å de barnslige eller useriøse postene, så kan du sende en klagemail til haakon@bilforumet.net

helst med noen bra argumenter...dvs..ikke det du har skrevet på alle de andre trådene her om off topic tema...

eller du kan ringe meg på 932 64 235 å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

ög vist faen.. så lenge han sletter en tråd som var ganske morosom på 30 sider så veit ikke jeg.. da får de slette resten også.. man kan da ha det litt moro? men nei da.. her skal man ikke ha det moro.. her skal man ha bil.

Fot er det du sto opp med i dag da?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider