mfafa Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Det finnes mange inkompetente personer her i verden! Kan du legge inn klage på denne mannen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Burde nesten gjort det...men jeg gidder ikke.... Får vel som svar at han bare gjore jobben sin el no....... Men nå har jeg iallefall godkjent bil og eu skal tas om 2 uker og de sa at støymålinger hadde de slutta med=ikke nødvendig å tenke på potta sa de........ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by PoloDude Ja HURRA for biltilsynet!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg bet ikke 450 men 550 om Tirsdagen........ Han som skulle godkjenne senkesettet skulle TA meg på alt.....først selve settet.....nei så var det greit......men felgene stakk jo på utsiden....så sier jeg at de er eu godkjente på bilen...ja da er ikke det gjort her sier han å flirer....joda side jeg,det er det......fyren bruker de neste 20min(!!!!!!!) på å lese TUV papirer og måle 3-4 ganger på felgene før han oppgitt sier at de har samme inpress som orginalfelgene....Oj...suprise man!!!!!! Så gir han seg ikke.....potta mi kan da ikke være godkjent...joda...har TUV på den sier jeg....men her hadde jeg driti meg litt ut pga det var bare mont anvisninga det sto TUV approval på...mangla TUV nr osv.....ha ble han litt småhoven igjen og sa at det ville ikke gå igjennom på eu.....neivel sa jeg....mens jeg tenkte at han jeg kjenner på Møller lar den gå igjennom eu...he he......Men dekkdim er jo feil sa han(gav seg ikke...siste krampeaktige førsøk på å"ta" meg)...joda sa jeg...husk +/-5% reglen sa jeg..........jamen den gjelder bare på orginaldim.......javel sa jeg......han leste i 5min til i den hemmelige boka si.....oj SURPRISE....de var lovelige............. I tilligg til atl dette klarte denne lite lure fyren å først skrive inn senkesettet i vognkortet(han sa da jeg kjørte inn at han kunne sjekke felger,sett,potta osv og ta det med alt sammen.......) Hva med felgene da sier jeg...nei det var ikke nødvendig....HALLO? Da sparer jo det dere(og meg) for masse tid når jeg kommer i en teknisk langs veien.........så slipper en til(kunne ikke dy meg) å fly rundt med tommestokk sa jeg....jo det var lurt sa han men ble enda mer muggen..... Det var en opplevelsesrik time hos biltilsynet.......... jeg også prøvde og få supersprint effekt anlegget godkjent i vognkortet men det var ingen vits sa han så ville kje skrive det inn..... så viss jeg blir stopt i teknisk og de begynner og mase om potten så skal jeg personligt ta turen til biltilsynet og =¤¤#"!&T#.... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg