Skjefstad Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Noen her som har erfaringer med handling på eBay. Ser jo effektanlegg til 20 $. Ein del billigere enn her heime i Norge. Er bare litt skeptisk til handling fra Over There på internett siden eg ikkje har gjort dette før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Har handla via ebay frå statane fleire gonger heilt problemfritt! Berre pass på at det er en seriøs selgar du kjøper av! Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Jeg har også handlet der en gang. Gikk greit for seg. Husk på at transport kostnadene kan være meget høye. For et par blinklys kostet det meg 38 dollar, og for 4 nye koni dempere skulle de ha 4500 kr for transport :eek: :eek: , så det skippet jeg. Og hvis noe er for godt til å være sant, så er det sikkert ikke sant ;) Husk å lese (og forstå) all tekst i annonsen så du ikke driter deg ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg