Golf2 Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Heisann Jeg har demontert beltene i golfen min og har gjordt blunderen med å la beltene snurre seg helt inn:) Hvordan skal jeg da få de ut igjen? Ser for meg at fjærene spretter i hytt og vær om jeg begynner å skru på dem. Bilen er en 87 mod Golf. Orker ikke noe "det skulle du tenkt på først" tull, bare seriøse svar takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 er det beltene bak... hvis det er det er det kun i en spessiel vinkel du får trukket de ut.. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 er det beltene bak... hvis det er det er det kun i en spessiel vinkel du får trukket de ut.. lykke til Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Stemmer, du må holde dem i riktig vinkel. Det er et lodd inni som flytter seg når du bremser og svinger. Hvis du holder det slik det er montert i bilen vinkelrett i forhold til tyngdekraften kan du dra det opp. Skal ikke være så vanskelig når du finner vinkelen. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Takker for svar raske svar. Det er begge beltene bak og ett foran. (Ganske usolidarisk å ha belter kun på førersiden da men. :) ) Høres jo ganske fornuftig ut dette ja, lodd og greier. Skal prøve når jeg kommer hjem til helgen. Forøvrig så hektet gasswiren seg av gasspedalen i går kveld i en oppoverbakke med mye trafikk. Morro å miste framdriften da gitt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg