Gå til innhold

Ny streetmeet i trondheim!?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå bør man vel heller ikke ha disse treffene for ofte eller da. Bedre med få bra treff, enn mange med dårlig oppmøte. Jeg ville ha ventet til slutten av sommeren jeg.. på kanten til at sommer bilene blir satt inn igjen, da det ikke er ferie å folk sitter hjem å kjeder seg. Da tror jeg det kan bli bra. Dessuten er det jo treff på lånke den 31.juli:) Det tror jeg kan bli bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Stephan

Nå bør man vel heller ikke ha disse treffene for ofte eller da. Bedre med få bra treff, enn mange med dårlig oppmøte. Jeg ville ha ventet til slutten av sommeren jeg.. på kanten til at sommer bilene blir satt inn igjen, da det ikke er ferie å folk sitter hjem å kjeder seg. Da tror jeg det kan bli bra. Dessuten er det jo treff på lånke den 31.juli:) Det tror jeg kan bli bra:D

Word hapyhappy

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greitnok at det planlegges og sånn disse treffene, men.. De blir for planlagte, det blir mer som en bilutstilling i forhold til et streetmeet.. Et streetmeet skal være med showing og muskelmåling, gjerne litt på kanten av hva som disse skinnkledde homseaktige læronklene ville likt.

Har prata med en del folk som har vært på disse planlagte, og det har vært show, ikke noe med det, men vi føler det blir mer en utstilling enn et streetmeet.. Noen enige, eller banner jeg i kirka blandt nettiser her nå?

Jungeltelegraf er ofte like godt som nett, og med jungeltelegrafen er ikke alt tilgjengelig for alle.. Tolk det dit dere vil.. ;)

Men uansett, jeg stiller, og får med så mange som mulig herfra, men ser gjerne at det ble litt mer "action".. If you catch my drift..

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider