Wunder-Bjarne Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Er det noen intresse for og planlegge et nytt streetmeet i trondheim den 17. juli? Et streetmeet som er litt mere planlakt enn det forrige, planlegge en runde igjennom sentrum ved midnatt osv? eks. kl 24.00. :D Siter x-biler: VW golf 2 BMW E36 Opel Calibra, astra gsi og corsa Audi TT, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Nå bør man vel heller ikke ha disse treffene for ofte eller da. Bedre med få bra treff, enn mange med dårlig oppmøte. Jeg ville ha ventet til slutten av sommeren jeg.. på kanten til at sommer bilene blir satt inn igjen, da det ikke er ferie å folk sitter hjem å kjeder seg. Da tror jeg det kan bli bra. Dessuten er det jo treff på lånke den 31.juli:) Det tror jeg kan bli bra:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Stephan Nå bør man vel heller ikke ha disse treffene for ofte eller da. Bedre med få bra treff, enn mange med dårlig oppmøte. Jeg ville ha ventet til slutten av sommeren jeg.. på kanten til at sommer bilene blir satt inn igjen, da det ikke er ferie å folk sitter hjem å kjeder seg. Da tror jeg det kan bli bra. Dessuten er det jo treff på lånke den 31.juli:) Det tror jeg kan bli bra:D Word hapyhappy Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanzi Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 hvis det i hele tatt blir noe, så kommer jeg i allefall, når jeg først er hjemme:D *hvis det blir noe i det hele.. :P Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Greitnok at det planlegges og sånn disse treffene, men.. De blir for planlagte, det blir mer som en bilutstilling i forhold til et streetmeet.. Et streetmeet skal være med showing og muskelmåling, gjerne litt på kanten av hva som disse skinnkledde homseaktige læronklene ville likt. Har prata med en del folk som har vært på disse planlagte, og det har vært show, ikke noe med det, men vi føler det blir mer en utstilling enn et streetmeet.. Noen enige, eller banner jeg i kirka blandt nettiser her nå? Jungeltelegraf er ofte like godt som nett, og med jungeltelegrafen er ikke alt tilgjengelig for alle.. Tolk det dit dere vil.. ;) Men uansett, jeg stiller, og får med så mange som mulig herfra, men ser gjerne at det ble litt mer "action".. If you catch my drift.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 jeg stiller, og skal prøve å få med flere :) Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg