Konrad Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hei folkens Da kjører vi i gang igjen. Samme opplegg som sist og husk hjelm / førekort. Håper det er mange som kan komme selv om det er ferietid. Se: http://www.bilmekaniker.no for info Mvh Konrad Team bilmekaniker.no Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Ojj ojj ojjjj...... Slutten av ferien min, og da er j hjemme iaff. Spørs på om det er noe igjen på "feriekontoen"..... :D *håpe håpe* Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 jeg stiller.... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 WOho.. elsker at det dukker opp flere banetreff :) :) I'm in! igjen.. :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 bilmekaniker treffa er geniale:D jeg kommer garantert som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Eg kjæm eg åg... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Spørs om ikke dette blir broder'ns debut i skikkelig bil. Tar en tur med Corollaen regner jeg med :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 ossen bil skal broren din kjøre a? din kanskje:D Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Jeg kommer i ny oppbygd bil igje...;) skal ikke kjøre da... bare titte og ta bilder... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 UGGGHH!! Død bakaksel for leking...... Mulig jeg stiller som CamMan eller.no sånt Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 er været pent og konto'n snill så kommer jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Jeg kommer også med volvon og b23 et for anledningen,så får en se hva 170 hester kan gjøre..... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 kommer jeg og! Blitt noen turer til rudskogen i år... :) Vil anbefale dette treffet på det sterkeste, er UTEN TVIL de beste treffene som er der nede når det gjelder å kjøre på banen! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Kommer for å se. Trenger nye banefelger før jeg hiver meg utpå med vogna. Ikke interessert å bruke utstillingsfelger til herjing ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Kommer med ny girkasse på 245n, det er ikke umulig at den ryker igjen men.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg