Ratata Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Guffen Kommer med ny girkasse på 245n, det er ikke umulig at den ryker igjen men.... hehehe Kjør hardt med Vælv'oen! :D Slur litt for meg oxo da Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Alle klare for morgendagen? Dette er uten tvil det beste arrangementet på rudskogen i året. mest mulig kjøring. ingen grunn til ikke og komme......:) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 regner med å være der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Tar kanskje turen jeg og, hvis jeg får kjøre da, har jo blitt flagga for litt for mye sladding på to av treffene. Kjedelig at det skal være så strengt å sladde litt syns jeg. de 2 gangene jeg har vært på disse treffene tørr jeg påstå at jeg ikke har sinka noen. ser mye i speilet og slipper forbi hele tiden. Det er jo ikke alle bilene som er så sinnsykt raske på disse treffene heller så man tar jo igjen feltet til tross for litt drifting. Vil oppfordre folk til å prøve å slippe forbi litt mere, blir man tatt igjen av en bil, så virker det som om det er mange som vil kappkjøre litt. i stedet for å ligge forann å kappkjøre, så kan du helle slippe forbi bilen som har tatt deg igjen, for så å prøve å henge på, Da kan du jo studere sporvalget til bilen forann og. Jeg gidder ikke prøve på noen halsbrekkende forbikjøringer så det er fint med litt samarbeid. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 kommer nok en tur jeg og.. men det blir ikke no kjøring på meg med den nye motoren.. må vel komme meg ut i garasjen å få bilen ferdig først vel:rolleyes: Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSiRacing Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Tar en tur hvis det er ok vær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Hersker Hans Tar kanskje turen jeg og, hvis jeg får kjøre da, har jo blitt flagga for litt for mye sladding på to av treffene. Kjedelig at det skal være så strengt å sladde litt syns jeg. de 2 gangene jeg har vært på disse treffene tørr jeg påstå at jeg ikke har sinka noen. ser mye i speilet og slipper forbi hele tiden. Det er jo ikke alle bilene som er så sinnsykt raske på disse treffene heller så man tar jo igjen feltet til tross for litt drifting. Vil oppfordre folk til å prøve å slippe forbi litt mere, blir man tatt igjen av en bil, så virker det som om det er mange som vil kappkjøre litt. i stedet for å ligge forann å kappkjøre, så kan du helle slippe forbi bilen som har tatt deg igjen, for så å prøve å henge på, Da kan du jo studere sporvalget til bilen forann og. Jeg gidder ikke prøve på noen halsbrekkende forbikjøringer så det er fint med litt samarbeid. Helt enig der. Slipp forbi biler der det lar seg gjøre. Her er det jo ikke om å gjøre å kjøre fortest, men å ha det mest mulig MOJJJJJO! Ikke sant? :D :D Stiller uten Chevy i dag, men tar med kamera. C ya! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by mx6 kommer nok en tur jeg og.. men det blir ikke no kjøring på meg med den nye motoren.. må vel komme meg ut i garasjen å få bilen ferdig først vel:rolleyes: så deg på vei ut av statoil i moss... misunnelig på folk som kunne dra nedover jeg ja.. btw: skummelt mye blått ut bak... ? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Bra treff idag.. håper noen har bilder ell filma litt idag?? hilsen sølv farga audi rs2 kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 da var jeg hjemme igjen . fikk ikke kjørt nei . bilen begynte fuske som en gakkgakk på vei dit . fikk bytta plugger og den ble fin igjen . men ble ikke no kjøring for det gitt! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampy Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Japp, det var skikkelig artig. Knall treff! Sliter med temperaturen på bilen, så jeg får bare kjørt noen runder om gangen.. men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 ok treff.. gøy å teste riscab.. men sleit med ladetrykket hele kvelden, ville ikke være stabilt. , også er det jævlig uvant å kjøre rwd :D bilder a folkens, når kommer det bilder ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Bilder her: http://img56.photobucket.com/albums/v171/Ottesen/Rudskogen%2023%20juli/?action=logout Mye dårlig bilder pga dårlig kamera... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rastalars Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Holder på å redigere litt fra dagen idag, håper å ha det klart iløpet av natten..... Bilder kommer også..... Hilsen evo6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heretic668 Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 må se litt bilder og film snart ja... noen som fikk filma da jeg dro av banen med preluden??? Siter ------------------------------ ---------HERETIC---------- ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg