Gå til innhold

Rudskogen 23 Juli

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Artig treff! thumpsup

Jeg så fronten på preluden din Heretic... ser ut som det er likeså greit å bestille en ny med en gang.

Men du var ikke den eneste som dro av veien da! Den R34 GTR`en dro dekket av felgen etter en liten tur utenfor asfalten. Må si at han satset frisk selv om han bare har eid bilen i 14 dager!

hfracing; Gikk bra den mx-5`en din selv om du sleit med ladetrykket. Er det en standard 1,6l med litt modifiseringer og turboting som sitter i den? Hvor mye gamp er det?

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk aldri skikkelig skyv på den i dag. effekt tør jeg ikke tippe på. over 116, et godt stykkke under 200, sånn den gikk i dag.

nesten fornøyd med oppsettet ellers. litt småpussing så blir det bra..

men hadde vært gøy å fått testa den med stabilt 0.9 i trykk, istedenfor ustabilt +- 0.3 til 0.8 en sjelden gang innimellom

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen flere bilder med bl.a skadene på preluden... :( http://privat.bluezone.no/ix/_gfx/Gallery/

Det som skjedde var at bremsene fadet eller noe så jeg fikk alt for stor fart før slaktern og sklei helt opp i skråningen på andre sida av sandfella... har prata med pIMp og får ordna helt ny fanger ferdig lakkert til en bra pris så det ordner seg... Var sinnsykt morro og kjøre og jeg kommer tilbake på banen igjen seinere... dette var jo tross alt første gang jeg kjørte på bane og jeg satset litt vel hardt egentlig... Men men... Uten tvil, morro var det uansett... :D

------------------------------

---------HERETIC----------

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whooooohooooo!!! Min første gang i sandfella etter en heltrå kontra slædd i enden av langstrekka:)

Bilen gikk derimot som en DASS!! men hjemturen var rå! Morro at jeg faktisk kjørte fra en kar med s4.

Møtte han senere rett flr fesund der han sa at han prøvde å henge seg på med en cosworth. men gikk ikke i svinga.

måtte skuffe deg der sa jeg... denne dritten hakke mere enn max115hhk...... IKKE det en gang!!

NÆ?! Kanke være mulig sier han. jo.. bilen går dritt som faen på raka , men jeg pressa alt det gikk i svingene.... bilen sitter som LIMT!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må takke arrangørene før nok et knallbra treff!!

Kjørte opp nærmere 70 liter bensin, men når den tok slutt, tror jeg nok både eier og bil var ferdig for kvelden :)

Syntes det var veldig mye bra kjøring denne gangen også, mange som kjørte meget bra spor, og mange som kjørte meget bredt, begge deler er god kjøring i mine øyne så lenge ingen ødelegger for andre.

Den pickup'en passet vel ikke heeelt der ute, men, anything goes. Holdt på å krasje med den før slakteren, en liten misforståelse rundt forbikjøringen....huff, det var NÆRE på.

RDL: lurer på om jeg ikke kjørte samtidig med deg en stund, fin bil du har, selv om ikke effekten helt matcher utseende :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

Må takke arrangørene før nok et knallbra treff!!

Kjørte opp nærmere 70 liter bensin, men når den tok slutt, tror jeg nok både eier og bil var ferdig for kvelden :)

Syntes det var veldig mye bra kjøring denne gangen også, mange som kjørte meget bra spor, og mange som kjørte meget bredt, begge deler er god kjøring i mine øyne så lenge ingen ødelegger for andre.

Den pickup'en passet vel ikke heeelt der ute, men, anything goes. Holdt på å krasje med den før slakteren, en liten misforståelse rundt forbikjøringen....huff, det var NÆRE på.

RDL: lurer på om jeg ikke kjørte samtidig med deg en stund, fin bil du har, selv om ikke effekten helt matcher utseende :)

hehe... nei bilen går som sagt som en dass... men utrolig nokk så fikk jeg kjørt meg forbi en del biler altså:)

men men. SNART så blir det futt på meg også:)

Når det gjelder picupen så tror jeg ikke man leker så veldig kjekkas med den jævlen på siden av seg... Tenk deg gutta som kjørte små mx5/elise osv...... dem glaner jo INN i diffen på bilen....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæh?. er det så mye?. altså. det hørtes ut som han hadde mye power. men det flytta seg ikkeno særlig?..

eller gassa han ikke på?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

whooooohooooo!!! Min første gang i sandfella etter en heltrå kontra slædd i enden av langstrekka:)

Bilen gikk derimot som en DASS!! men hjemturen var rå! Morro at jeg faktisk kjørte fra en kar med s4.

Møtte han senere rett flr fesund der han sa at han prøvde å henge seg på med en cosworth. men gikk ikke i svinga.

måtte skuffe deg der sa jeg... denne dritten hakke mere enn max115hhk...... IKKE det en gang!!

NÆ?! Kanke være mulig sier han. jo.. bilen går dritt som faen på raka , men jeg pressa alt det gikk i svingene.... bilen sitter som LIMT!!

Jeg så den lille sandfelle kjøringa di....jeg satt på en kamerat i bilen bak.... gikk det bra heller ? da hadde jævli bra fart ut....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Jeg så den lille sandfelle kjøringa di....jeg satt på en kamerat i bilen bak.... gikk det bra heller ? da hadde jævli bra fart ut....

jada. null problemo.. lur som jeg var så løftet jeg coiloverne litt opp før jeg reiste hjemmefra for å unngå subbing osv.

Det reddet meg fra å ta skjermene og alt som er ..

jeg og marius kjeda oss litt siden bilen gikk så ræva så vi skulle prøve å få bilen til å slippe.

jeg har manuell bremsekraft justering i bilen og stilte bilen til å gripe kun bak. i det bilen slipper så tenkte jeg at den ikke ville slippe så mye som jeg håpet på. så jeg dreit i å en gang fortsette med å slædde og begynte å rette ut... der dreit jeg meg ut for bilen SLAPP! og den slapp som faen å... så tenkte jeg bare å få ned så mye fart som mulig med å låse alle hjula og gå sidelengs ut... null problem.

Var morro da.. min aller første gang i sandfella og fant også ut at bilen ike tar skade av det:)

Lenge leve rally opsett på biler. hehe

Hvilken bil kjørte du med?..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

jada. null problemo.. lur som jeg var så løftet jeg coiloverne litt opp før jeg reiste hjemmefra for å unngå subbing oosv.

jeg og marius kjeda oss litt siden bilen gikk så ræva så vi skulle prøve å få bilen til å slippe.

jeg har manuell bremsekraft justering i bilen og stilte bilen til å gripe kun bak. i det bilen slipper så tenkte jeg at den ikke ville slippe så mye som jeg håpet på. så jeg dreit i å en gang fortsette med å slædde og begynte å rette ut... der dreit jeg meg ut for bilen SLAPP! og den slapp som faen å... så tenkte jeg bare å få ned så mye fart som mulig med å låse alle hjula og gå sidelengs ut... null problem.

Var morro da.. min aller første gang i sandfella og fant også ut at bilen ike tar skade av det:)

Lenge leve rally opsett på biler. hehe

Hvilken bil kjørte du med?..

hehe...jeg satt i den blå ascona A'n med sveisa sperre og ville 70 hk..... jeg ville ikke ta mustangen utpåder fordi jeg har akkurat sotti sammen motoren etter at jeg tok 2xtoppakninger og en løfter sist gang....skal bare få bilen til å gå riktig igjen så kommer jeg utpå som vanlig..... skyline'n sklei ut ved siden av deg også ? eller greide han å hente den inn ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider