rdl Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 haha. var det dere ja med den fæle blå saken. faen som den sklei på banen :) hehe den jævla skylinen så jeg så vidt komme sidelengs mot meg... så snurra han en 20m eller no bak meg. men han holdt seg på banen.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Tape-R haha. var det dere ja med den fæle blå saken. faen som den sklei på banen :) hehe den jævla skylinen så jeg så vidt komme sidelengs mot meg... så snurra han en 20m eller no bak meg. men han holdt seg på banen.. hehe...stemmer det.... vi spola aldri bare sklei... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Tok vel ca. 200 bilder, slenger ut et par her som er resizet og komprimert litt, men man ser da hvertfal hva det er... Dere får si ifra hvis det er noen som kjørte på banen som vil ha et av bildene så kan jeg sende i bedre kvalitet. edit: har fjernet skiltnummere, men si likevel ifra hvis det er bilder dere ikke vil ha liggende her. Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 knallbra treff, ting stemte ganske bra for meg, fikk ligget litt bredt. hadde mista pakninga på bensinpåfyllingslokket, så det spruta visst litt bensin i venstresvingene. Fikk laget en provisorisk pakning etterhvert. Hvis noen har bilder eller video av min lyseblåe BMW 535, så er jeg interessert i det. spesielt hvis det er litt sidelengs. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Corrado: Hadde vært veldig fint om du kunne sende bildene av den ascona'n til meg i bedre kvalitet... Magnus23@online.no Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Ottesen hehe...jeg satt i den blå ascona A'n med sveisa sperre og ville 70 hk..... jeg ville ikke ta mustangen utpåder fordi jeg har akkurat sotti sammen motoren etter at jeg tok 2xtoppakninger og en løfter sist gang....skal bare få bilen til å gå riktig igjen så kommer jeg utpå som vanlig..... skyline'n sklei ut ved siden av deg også ? eller greide han å hente den inn ? Så ut som at dere hadde d hysterisk morro inni der! Ble mange runder oxo jo. Fikk filma dere litt. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 noen flere bilder av høggebilen min eller?. send gjerne på rdl@rdlx3m.com :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Ratata Så ut som at dere hadde d hysterisk morro inni der! Ble mange runder oxo jo. Fikk filma dere litt. moro som faen.....jeg holdt på å le meg ihjel.....:D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Hvis noen har noen bilder av min sølv farga audi rs2 så hadde jeg blitt glad.. kjørte uten front lampa og fram skilt. send det til pajeroturbo7@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSiRacing Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Hvis noen tok bilder av en svart Astra de få rundene jeg fikk kjørt, så send de gjerne til: stian@gsiracing.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 skal sende bilder til alle som har spurt i morgen, tror jeg har av de fleste Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 ...jeg prøvde alt jeg kunne for å rekke....men den gang ei...når er neste bane kjøring a-la- bauda?:) hadde vært mojjo å få kjørt mere i år! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSiRacing Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by hatsu ...jeg prøvde alt jeg kunne for å rekke....men den gang ei...når er neste bane kjøring a-la- bauda?:) hadde vært mojjo å få kjørt mere i år! :D 20. august. http://www.bilmekaniker.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 nestegang håper jeg på å få lånt meg et vrak med litt guffe i seg... helst en rwd! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heretic668 Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Corrado16v: send gjerne de du har av den lilla preluden til Heretic668@hotmail.com også... Er det noen som har fått satt sammen noe film enda da som de kan få lagt ut her??? Siter ------------------------------ ---------HERETIC---------- ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg