Ratata Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Heretic668 Corrado16v: send gjerne de du har av den lilla preluden til Heretic668@hotmail.com også... Er det noen som har fått satt sammen noe film enda da som de kan få lagt ut her??? Jobber med d. Ble ikke helt ferdig i går. 12-14 min. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Da har jeg sendt bilder til: Tape-R, Pajeroturbo, Ottesen og Heretic668! Hadde desverre ikke noen bilder av bilen din GSIRacing. Hersker hans - Tror jeg har flere bilder av bilen din, hvis du sender meg en pm med e-mailen din skal jeg sende de. hfracing - Har fler av deg også, men trenger en e-mail å sende til. Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rastalars Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Så fikk jeg omsiderlastet opp en video. Pga litt surr med server plass så har jeg bare fått lagt ut en versjon som ikke har høyeste kvalitet, men ser du den IKKE i full screen så duger den. Eller sett deg langt unna skjermen..... Prøvde å få med litt av alle, men det er mest av Jørgen (blå STI) og meg (evo 6) som følger etter..... Kos dere. Last ned her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Da er et par bilder sendt i retning hfracing, hersker hans og munkorama også! Bildene sendt til Heretic668 og pajeroturbo fikk jeg tilbake med denne meldingen: Delivery to the following recipients failed. skal jeg prøve å sende igjen eller vet dere hvorfor det ikke gikk? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Corrado16v Da har jeg sendt bilder til: Tape-R, Pajeroturbo, Ottesen og Heretic668! Hadde desverre ikke noen bilder av bilen din GSIRacing. Hersker hans - Tror jeg har flere bilder av bilen din, hvis du sender meg en pm med e-mailen din skal jeg sende de. hfracing - Har fler av deg også, men trenger en e-mail å sende til. Takk takk !..... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Tror grunnen til at dem ikke ble sendt er fordi jeg har hotmail og der er det ikke så stor plass i innboksen tror 3 ell 4 store bilder er maks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Ingen som har noe av Westfield med V8'ern og den lille grå Elisen da? Jeg har masser av serverplass på sikelig rask linje som venter på å bli "misbrukt" hehe.. problemet er at jeg må uploade det herifra, da kontoen min er låst til en bestemt ip. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Shadow_iX Ingen som har noe av Westfield med V8'ern og den lille grå Elisen da? Jeg har masser av serverplass på sikelig rask linje som venter på å bli "misbrukt" hehe.. problemet er at jeg må uploade det herifra, da kontoen min er låst til en bestemt ip. Har de på tape....;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by pajeroturbo Tror grunnen til at dem ikke ble sendt er fordi jeg har hotmail og der er det ikke så stor plass i innboksen tror 3 ell 4 store bilder er maks. da prøver jeg å sende ett og ett bilde edit: da har jeg sendt bildene i 3 omganger, håper det hjelper Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Shadow_iX Ingen som har noe av Westfield med V8'ern og den lille grå Elisen da? Jeg har masser av serverplass på sikelig rask linje som venter på å bli "misbrukt" hehe.. problemet er at jeg må uploade det herifra, da kontoen min er låst til en bestemt ip. Jeg har disse 5 bildene! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Takker for bildene corado16v. Bra at folk er så hjelpsomme med og få sendt ut bilder til andre som hadde nok med og kjøre og ikke fikk tatt noen bilder selv. takker igjenn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampy Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 hmm.. ingen som tok bilde av min gamle rustene orange volvo da? Har sølvfarget panser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by rastalars Så fikk jeg omsiderlastet opp en video. Pga litt surr med server plass så har jeg bare fått lagt ut en versjon som ikke har høyeste kvalitet, men ser du den IKKE i full screen så duger den. Eller sett deg langt unna skjermen..... Prøvde å få med litt av alle, men det er mest av Jørgen (blå STI) og meg (evo 6) som følger etter..... Kos dere. Last ned her. Så dere lå litt bak meg også :) du får si fra om du har en med litt høyere oppløsning, var vel en annen her som mente han hadde plass til overs! Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 resultat av fredagens kjøring : en knekt bolt, en blåst 3skikts metall turbo pakning mot manifold, og en sprekt greddy eksosmanifold.. ble noen kroner det.. men forsåvidt happy med å kjøre 1.13 med tanke på tilstanden på utstyret :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by pajeroturbo Takker for bildene corado16v. Bra at folk er så hjelpsomme med og få sendt ut bilder til andre som hadde nok med og kjøre og ikke fikk tatt noen bilder selv. takker igjenn.. :) takker. Flott at det blir satt pris på, da kan jeg gjøre det neste gang også. Er fast inventar på det meste av treff Ampy - Denne? Det er isåfal det eneste bildet jeg hadde av den, men kan sende deg bildet i bedre kvalitet om ønskelig. Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg