alpinelexus Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 har noen bilde av den gråe lexusen på banen? Siter Lexus is 200 X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampy Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Corrado16v Ampy - Denne? Det er isåfal det eneste bildet jeg hadde av den, men kan sende deg bildet i bedre kvalitet om ønskelig. Der er den jo.. hehe.. Fantastisk! Takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Her er noen bilder, hentet ut fra filminga mi. Bilder Rudskogen 23.07.2004 Jobber med å klippe film..... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 bra , film vil vi ha.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Shadow_iX Ingen som har noe av Westfield med V8'ern og den lille grå Elisen da? . jeg satt på et par runder med westfielden..holdt på og svelge tunga på langstrekka:D :D :D :D Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Treffene er som alltids kule... men han bråkjekken PETTER eller hva faen han heter som er flaggvakten deres ved ukjøringa av depoet. Han som tror han er kapteinen på skuta. Han burde dere be roe seg ned LITT.. kunne kjapt blitt et par skudd på tygga for hans del... Å leke så kjekkas og skal skrike og slå på folks biler istedet for å be dem lukke vinduene sine på en pen måte.. er patetisk... Han virka ikke så jævli eplekjekk da jeg gikk bort til han etter å ha parkert bilen pga nektet adgang til banen de siste 15min. Jævla rasshøl! Jeg er ikke furten fordi han nødvendigvis nektet meg kjøring de siste 15min, eller for at han SLO på bilen min i det han skreik til meg. men måten han oppførte seg på som nesten fikk meg til å slå han ned. Du skriker ikke til folk som om de skulle vært en unge på 10år som rappa en sjokolade fra butikken vøtt. går an å si på en fin voksen måte. Jeg håper jeg slipper å oppleve enda en slik kukruker en gang til for neste gang smeller det! Ellers gleder jeg meg til å kjøre igjen i aug. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Filmen min klar. Her finner du film fra Rudskogen 23.07.2004 Ikke noe klager på at det "mangler" musikk. Du står da for f*** ikke på ett motorarr. og hører på musikk? :D Ønsker du musikk fremfor motor-vrøl og dekkmisshandling, så har DU et problem. He he he. (vel, er vel bare å finne fram mp3'n da vettø.....) Litt dårlig kval. men d skyldes at jeg skviser ned filstørrelsen for å få plass på Start.no sine gratis hjemmesider på 30Mb. Domene mitt har bare 2Gb trafikk-grense pr.mnd. Enjoy!;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Ratata Filmen min klar. Her finner du film fra Rudskogen 23.07.2004 Ikke noe klager på at det "mangler" musikk. Du står da for f*** ikke på ett motorarr. og hører på musikk? :D Ønsker du musikk fremfor motor-vrøl og dekkmisshandling, så har DU et problem. He he he. (vel, er vel bare å finne fram mp3'n da vettø.....) Litt dårlig kval. men d skyldes at jeg skviser ned filstørrelsen for å få plass på Start.no sine gratis hjemmesider på 30Mb. Domene mitt har bare 2Gb trafikk-grense pr.mnd. Enjoy!;) Syntes filmen var knall jeg ! ;) :D ..... du skulle hatt litt Inboard Ascona a'n......:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by alpinelexus har noen bilde av den gråe lexusen på banen? har bilde av den også jeg! send meg en pm med mail adresse så sender jeg de til deg Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinelexus Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 gunnar.heen@heen-lbv.no og på forhåndtakk Siter Lexus is 200 X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by alpinelexus gunnar.heen@heen-lbv.no og på forhåndtakk Var litt kjapp på tastene der, hadde vist bare ett bilde, men det er hvertfal sendt i din retning nå Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Ratata Filmen min klar. Her finner du film fra Rudskogen 23.07.2004 Ikke noe klager på at det "mangler" musikk. Du står da for f*** ikke på ett motorarr. og hører på musikk? :D Ønsker du musikk fremfor motor-vrøl og dekkmisshandling, så har DU et problem. He he he. (vel, er vel bare å finne fram mp3'n da vettø.....) Litt dårlig kval. men d skyldes at jeg skviser ned filstørrelsen for å få plass på Start.no sine gratis hjemmesider på 30Mb. Domene mitt har bare 2Gb trafikk-grense pr.mnd. Enjoy!;) Tøff film, mye fordi jeg liker å se meg selv kjøre :) men det var også litt bra at du filma litt flere forskjellige steder på banen, spesielt baksiden. Det er jo der de fete sladdene og snurringene er. Skulle ønske jeg fikk laga litt mere røyk. Må få litt mere drag i bimmern. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 gøy med film.. hmm må kjøre mer publikumsvennlig jeg tror jeg, om jeg skal komme på film no mer :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Herlig film, bra at du ikke bare sto på samme sted.. Og nydelig kjørt av Hersker Hans:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Takker for den gutta boys. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg