Gå til innhold

Rudskogen 23 Juli

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Treffene er som alltids kule...

men han bråkjekken PETTER eller hva faen han heter som er flaggvakten deres ved ukjøringa av depoet.

Han som tror han er kapteinen på skuta.

Han burde dere be roe seg ned LITT.. kunne kjapt blitt et par skudd på tygga for hans del... Å leke så kjekkas og skal skrike og slå på folks biler istedet for å be dem lukke vinduene sine på en pen måte.. er patetisk...

Han virka ikke så jævli eplekjekk da jeg gikk bort til han etter å ha parkert bilen pga nektet adgang til banen de siste 15min.

Jævla rasshøl!

Jeg er ikke furten fordi han nødvendigvis nektet meg kjøring de siste 15min, eller for at han SLO på bilen min i det han skreik til meg. men måten han oppførte seg på som nesten fikk meg til å slå han ned. Du skriker ikke til folk som om de skulle vært en unge på 10år som rappa en sjokolade fra butikken vøtt. går an å si på en fin voksen måte.

Jeg håper jeg slipper å oppleve enda en slik kukruker en gang til for neste gang smeller det!

Ellers gleder jeg meg til å kjøre igjen i aug.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen min klar.

Her finner du film fra Rudskogen 23.07.2004

Ikke noe klager på at det "mangler" musikk.

Du står da for f*** ikke på ett motorarr. og hører på musikk? :D

Ønsker du musikk fremfor motor-vrøl og dekkmisshandling, så har DU et problem. He he he. (vel, er vel bare å finne fram mp3'n da vettø.....)

Litt dårlig kval. men d skyldes at jeg skviser ned filstørrelsen for å få plass på Start.no sine gratis hjemmesider på 30Mb. Domene mitt har bare 2Gb trafikk-grense pr.mnd.

Enjoy!;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

Filmen min klar.

Ønsker du musikk fremfor motor-vrøl og dekkmisshandling, så har DU et problem. He he he. (vel, er vel bare å finne fram mp3'n da vettø.....)

Litt dårlig kval. men d skyldes at jeg skviser ned filstørrelsen for å få plass på Start.no sine gratis hjemmesider på 30Mb. Domene mitt har bare 2Gb trafikk-grense pr.mnd.

Enjoy!;)

Syntes filmen var knall jeg ! ;) :D ..... du skulle hatt litt Inboard Ascona a'n......:)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

Filmen min klar.

Enjoy!;)

Tøff film, mye fordi jeg liker å se meg selv kjøre :) men det var også litt bra at du filma litt flere forskjellige steder på banen, spesielt baksiden. Det er jo der de fete sladdene og snurringene er.

Skulle ønske jeg fikk laga litt mere røyk. Må få litt mere drag i bimmern.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider