Skrotnisse Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Tape-R Treffene er som alltids kule... men han bråkjekken PETTER eller hva faen han heter som er flaggvakten deres ved ukjøringa av depoet. Han som tror han er kapteinen på skuta. Han burde dere be roe seg ned LITT.. kunne kjapt blitt et par skudd på tygga for hans del... Å leke så kjekkas og skal skrike og slå på folks biler istedet for å be dem lukke vinduene sine på en pen måte.. er patetisk... Han virka ikke så jævli eplekjekk da jeg gikk bort til han etter å ha parkert bilen pga nektet adgang til banen de siste 15min. Jævla rasshøl! Jeg er ikke furten fordi han nødvendigvis nektet meg kjøring de siste 15min, eller for at han SLO på bilen min i det han skreik til meg. men måten han oppførte seg på som nesten fikk meg til å slå han ned. Du skriker ikke til folk som om de skulle vært en unge på 10år som rappa en sjokolade fra butikken vøtt. går an å si på en fin voksen måte. Jeg håper jeg slipper å oppleve enda en slik kukruker en gang til for neste gang smeller det! Ellers gleder jeg meg til å kjøre igjen i aug. sto ved siden av og så alt som skjedde....det er vel du som oppførte deg som en bråkjekk drittunge og han du snakker om ER faktisk kaptein på skuta. vis du ikke vil møte flere "kukruker" som du kaller det kan du jo holde deg unna fremtidige BAUDA-treff. alle de andre som kjørte der klarte og oppføre seg og følge reglene.......... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Skrotnisse sto ved siden av og så alt som skjedde....det er vel du som oppførte deg som en bråkjekk drittunge og han du snakker om ER faktisk kaptein på skuta. vis du ikke vil møte flere "kukruker" som du kaller det kan du jo holde deg unna fremtidige BAUDA-treff. alle de andre som kjørte der klarte og oppføre seg og følge reglene.......... er det så rart jeg oppfører meg slik eller? Når jeg kommer dit så spør vi pent om vi kunne få lov til å kjøre de siste 10 min som er igjen. OK:.... det er griet .. så skal jeg bare rulle frem de siste 5m mens marius lukker vinduet. i det jeg ruller så slår han på bilen min og skriker om at jeg må lukke vinduet. JADA sier jeg vi holder på. så lukket jeg mitt så starter jeg forsiktig å kjøre igjenmens han enda en gang slår han på bilen min og skriker om at jeg skal lukke vinduet mitt! noe det VAR-. så skrek jeg tilbake at det VAR lukket for faen! så vinker han fremover og jeg tar det som at det var klart å kjøre. og i det jeg begynner å kjøre så skal luringen skrike og løpe etter og åpne døra og nekte oss ut på banen. HVORFOR det spurte jeg?. SÅ mente han at vinduet var oppe og jeg nektet å høre på han. javell sa jeg?. Du kan bare gå ut av depoet sier han. og der ble jeg forbanna! Så jeg parkerte og kom tilbake til han. men da var han tydligvis ikke like eplekjekk som han var i det øyeblikket jeg satt i bilen! at jeg oppførte meg barnslig?.. pisspreik. jeg var drit forbanna og gikk bort til han og spurte hvorfor jeg ikke fikk kjøre. at du skal nå begynne å kritisere meg for noe annet?. hold kjeft og få opp øya dine neste gang! Og tro meg. jeg har prata med en del av de andre som er lærlinger der.. de sier det samma som meg. han er ikke akkurat så veldig lav på pæra for å si det sånn... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Hei alle sammen. Vi håper de fleste hadde en hyggelig dag på Rudskogen og vi takker for de tilbakemeldinger vi har fått på godt og vondt. Vi har sikkert masse å lære av mange av dere som er erfarende med treff og vi tar gjerne i mot konstruktiv kritikk på e-post bilmekaniker@toyota.no Vi hadde det supert, med kjempe fint vær og mange som "brukte" bilene sine til stor glede for seg selv å andre. Neste treff blir 20 August og vi håper på like bra vær og mange kjøreglade mennesker Vi har tatt noen bilder som vill bli å finne på http://www.bilmekaniker.no i slutten av denne uken. Mvh Hans Konrad http://www.bilmekaniker.no Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Jeg er som sagt en tur utpå jeg så lenge arrangørene (flaggvaktene) klarer å holde et voksent nivå.. :rolleyes: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Tape-R Jeg er som sagt en tur utpå jeg så lenge arrangørene (flaggvaktene) klarer å holde et voksent nivå.. :rolleyes: det gjelder vel egentlig alle.........jerkoff Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg