Gå til innhold

Breisladden flyttet til søndag.. :-/

Ranger emnet

spooz

Anbefalte innlegg

Jeg leser med forferdelse at arrangørene av Gatebil har flyttet Breisladd-konkurransen til søndagen, i stedet for lørdagen. :rolleyes: Jeg mener dette er et STORT feiltrinn, da erfaringsmessig _veldig_ mange av langveisfarerne reiser hjem lenge før 14-15 søndag ettermiddag. Jeg synes dette er oppriktig synd, da jeg vet om mange som mener dette er høydepunktet på Gatebiltreffene, og man i år altså ikke får dette med seg. Det er få som legger avreisen til etter kl 15 søndag, når man har 8-9 timers kjøretur hjem.

Huff, nei dette var skivebom.

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg der..har kun 45minutter kjøing jeg da..men grunnen til at det er flytta er vel kanskje for å spre folket litt..slik at ikke lørdag bilr like ekstrem som ifjor..men tror det kommer enda flere i år jeg :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje vi slipper drita trøndere og nordlendinger på breisladden da! :D på gatebil er det som regel de med breieste dialekten som drekker mest og lager mest kvalme, og hvis de er borte når det er breisladd er hvertfall jeg bare fornøyd :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

kansje vi slipper drita trøndere og nordlendinger på breisladden da! :D på gatebil er det som regel de med breieste dialekten som drekker mest og lager mest kvalme, og hvis de er borte når det er breisladd er hvertfall jeg bare fornøyd :)

Hehe...skjønner deg egentlig godt..å er selv en trønder!:D

Men meg blir du ikke kvitt! Breisladd skal jeg se! blir sikkert seint hjem igjen men...uansett har jeg hele tiden trodd det var søndag...:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider