bmk Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Her kommer en programerer til, er utdannet Data/IT/Elektronik ingeniør.....jobber og bor i sverige, Billigere biler, har for tiden: Polo GTI, 1,6 16v, 2001 Golf GTI 1,8 16v, 1991 Passat Highline 1,8T, 2002 jeg lager dataprogram som viser grafisk lagrer osv, måle data fra sensorer som brukes i stål industri, gips, tre...osv....har t.ex laget et netverks basert program som er installert på 60 ulike steder i verden fra korea til USA.....:P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by bjirn På skole? Nei, men det hadde kanskje vært en tanke. Itansvarlig på en "all-girl-school". Dagens tema: Hvordan legge ut frekke bilder av segselv på deiligst.no ;) mmm.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 http://www.pinpoint-piercing.no Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by G40Turbo http://www.pinpoint-piercing.no no pain no gain, right? scarrification og branding så jo helt for jævlig vondt ut. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by mono no pain no gain, right? scarrification og branding så jo helt for jævlig vondt ut. Må lide for å pynte seg. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 er det du som utfører disse "operasjonene" må jo være ekkelt å sitte å skjære i noen med skalpell eller kjenne lukta av svidd hud? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 For å si det slik, det er jobben min kort og greit. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by G40Turbo http://www.pinpoint-piercing.no Å trudde du bare skrudde girkasser jeg..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Gou mye elektrikere ser ja..... noen som har planer om og ta ingeniør utdannelse i porsgrunn/skien eller ? (der er det 3 år og du trenger ikke studiekompetanse)..... Hei, er på leting etter lærlingplass. Har tenkt til å ta ingeniør utdannelsen etterhvert, trenger man ikke genrell stuidekompetanse da? :) Første skritt er ihvertfall lærlingplass.. bah. tett vanskelig å få plass. Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by ilck Hei, er på leting etter lærlingplass. Har tenkt til å ta ingeniør utdannelsen etterhvert, trenger man ikke genrell stuidekompetanse da? :) Første skritt er ihvertfall lærlingplass.. bah. tett vanskelig å få plass. i porsgrunn trenger man ikke studiekompetanse... da tar en ingeniør på 3 år.... 19 august har jeg vært lærling i 2 år.... bare et halvt år igjen... så er jeg vel oppe i 110kr timen eller.noe.... :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 bedre enn mine 50kr timen vertfall! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Gou i porsgrunn trenger man ikke studiekompetanse... da tar en ingeniør på 3 år.... 19 august har jeg vært lærling i 2 år.... bare et halvt år igjen... så er jeg vel oppe i 110kr timen eller.noe.... :cool: vad for ingeniør er det da....det var vell ikke bra betalt ???? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by bmk vad for ingeniør er det da....det var vell ikke bra betalt ???? jeg er ikke ingeniør , jeg er kun elektriker lærling å derfor har jeg "bare" 110kr timen.. når jeg er ferdig (utdannet elektriker) , begynner jeg på 150 kr timen.. tar jeg ingeniør skule så blir lønnen noe bedre ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Gou jeg er ikke ingeniør , jeg er kun elektriker lærling å derfor har jeg "bare" 110kr timen.. når jeg er ferdig (utdannet elektriker) , begynner jeg på 150 kr timen.. tar jeg ingeniør skule så blir lønnen noe bedre ;) det höres jo litt bedre ut iaf.....:P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg