Gå til innhold

Effektfilter for tbi system

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Selger et effektfilter for chevrolet med tbi stystem. Passer for 4,3, 5,0, og 5,7 liter motor. Importert fra USA, selges da det ikke passer på min astro pga. plassmangel. Pris er 1500,-. Se link under. Nytt, ikke brukt.

Ring eller send sms på 47400304, legg mld her eller send mail på eivi-ko@frisurf.no

http://www.prolightstar.com/air_intake/ais_tri_g03.html

Eiko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt betalt?

Dette er så nært det jeg selv ga så jeg vil ikke si godt betalt. Ga 100 dollar pluss 12,5 i frakt innenlands i usa. Betalte så 24 % mva på både varen og frakten hit, som også ble litt. Totalt kom det på 1447,65,-. Hva er så godt betalt for det. Jeg tjener en drøy femtilapp.

Eiko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det i bilmiljøet også?

Hvis du selger f.eks en ubrukt sofa forventer alle et digert prisavslag ift nypris. Har imidlertid sett flere deleannonser i bilmiljøet der ting selges ubrukt for samme eller høyere pris enn nytt, og det virker som om det er aksept for det.

Rart egentlig.

Forøvrig betalte jeg 9,8 kroner pr dollar sist jeg kjøpte varer direkte fra USA. Det var fra 3 forskjellige forhandlere og i tillegg noe småtteri, slik at frakten ble ugunstig høy i forholde til varenes vekt.

Sier ikke mer...

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Originally posted by eko004

Den svarte luftfilterboksen er vel ca. 14-15cm høyt tror jeg. Og den passer sikkert på en vanlig gasser hvis hullet i luftfilterboksen på dette er lik det som er på den originale du har på din.

Kan måle nøyaktig i kveld når jeg kommer hjem.

Okay..hvis det er så høyt så får jeg ikke plass :(

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...