MazdaRunix Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 TP Racing kommer til å oppdatere daglig med bilder og andre ting som skjer på Gatebil fra 8-11 juli. Følg med på Tp-r.com ! :) Siter x Mazda 323 GT-R x 89` Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Bra noen kommer til å gjøre det da jeg ikke kommer meg bort. Blir stille når "alle" drar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 tar en god del bilder jeg og, men legger dem ikke ut før jeg kommer hjem da;) så fryktlig hi-tec ting driver jeg ikke med:D skal dere ha stand eller? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaRunix Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Det blir nok ikke noe stand på dette treffet nei.. Siter x Mazda 323 GT-R x 89` Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg