magnus_primera Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Jeg har rullegardin bak, 40% soting på alle seks siderutene. Neste plan nå er en liten solskjerm i frontruta, noen som har noe forslag til størrelse og hvor mange %? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 du har virkelig lyst å bli stoppet av purken ja? ;) har bare 42% på sidenrutene bak og gardin i bakvinduet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 kommer vel ann på hvor hissig purken er der du er ute å kjører! Flere elverumsinger med så mye soting som durer rundt her i Elverum! Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 hva er lovlig/ikke lovlig med soting egentlig? alltid lurt på :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Er vel ikke lovlig med 2% engang på frontvindua. Men på bakrutene er alt lovlig! Til og med speilsoting, selv om det ikke er noe særlig pent! Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Kan du legge ut bilde av bilen din der man ser toninga? (ikke helt lett å se på bilder men..) Lurer på om jeg skal gå for 45% på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hvis du har tålmodighet til å vente til freda`n så skal jeg fikse noen bilder! Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 her er av sotingen min,det er medium mørk som man får kjøpt med sotfilm firma.husker ikke hvor mange prosent det var. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by magnus_primera Er vel ikke lovlig med 2% engang på frontvindua. Men på bakrutene er alt lovlig! Til og med speilsoting, selv om det ikke er noe særlig pent! Her er min, "speilsotet" på alle sideruter. Veldig lett å se ut, vanskelig å se inn. Synes ikke det ser noe stygt ut, da det er forskjell på "speil" filmer, men blir nok sort solfilm den dagen jeg må rive av solfilmen, enten pga. mangel på eu-kontroll eller trafikk kontroll. Koster bare 300 uansett, og lett å montere. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Var ikke slik jeg mente med speilsoting, det jeg mener med speilsoting er sånn at du ser deg selv! Altså akkurat som et speil, du kan speile deg lett i det. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 rival Når jeg sota min vinduer fikk jeg høre at på sidevinduene bak, samt bakruta kan man ha så mørkt man vil. Sideruter foran samt frontrute er strengt forbudt å sote. (så sant det ikke kommer orginaltona fra fabrikk) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by partypulp rival Når jeg sota min vinduer fikk jeg høre at på sidevinduene bak, samt bakruta kan man ha så mørkt man vil. Sideruter foran samt frontrute er strengt forbudt å sote. (så sant det ikke kommer orginaltona fra fabrikk) Akkurat det samme sa fyren fra biltilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Ronnyprimera Akkurat det samme sa fyren fra biltilsynet. Det som er regla også, men ikke alle som kan alle regler inn og ut vettu. Er sikkert noen folk som synes regla er BS og tar det ikke så veldig nøye Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Hvis man vil kan man male alle rutene bak føreren svart, det er fult lovlig i følge den store stygge lovboken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Gjelder det bakruta også? Er det ikke noe krav om at man må kunne se blålysa gjennom den eller? Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg