Gå til innhold

Varsellampe for defekt lys

Ranger emnet

70' Chevelle

Anbefalte innlegg

Noen her som kan noen triks for å koble ut dette varselsystemet? Jeg koblet på tåkelys bak (med 5W-pærer) permanent med kjørelys slik at jeg ikke trenger fullt lys foran for å lyse opp hele rekka bak. Nå lyser altså feil-på-lys-lampa ganske mye(kommer på etter noen minutter) selv om det egentlig ikke er noen feil. Er det en enkel måte å koble ut dette på? Ikke bare varsellampa, men hele systemet. Fant ingen sikring for dette...

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 70' Chevelle

Noen her som kan noen triks for å koble ut dette varselsystemet? Jeg koblet på tåkelys bak (med 5W-pærer) permanent med kjørelys slik at jeg ikke trenger fullt lys foran for å lyse opp hele rekka bak. Nå lyser altså feil-på-lys-lampa ganske mye(kommer på etter noen minutter) selv om det egentlig ikke er noen feil. Er det en enkel måte å koble ut dette på? Ikke bare varsellampa, men hele systemet. Fant ingen sikring for dette...

eh?? hvorfor bruker du ikke bare tåkelys bryteren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på din bil, men på min må jeg kjøre med fullt lys for at tåkelysbryteren skal fungere. Jeg tenkte jeg skulle koble slik at det fungerte også med kjørelys.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider