Board2-re Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hei.. Håper noen kan komme med hjelp/ forslag till feil..? Bil: 88mod golf syncro 1,8 gl Bilen har begynt å nøkke, i begynelsen bare litt. SÅ byttet jeg fordelerlokk og roter. Ble litt bedre en stund, men kom fort tilbake til det samme gammle. Så byttet jeg plugger. Denne uken har jeg hatt firmabil og min har stått mye i ro. Kjørte en tur i går og da nøkka det no jævlig. Og samme i dag. Prøvde å bytte pluggledninger i dag, men funket ikke det heller. Virker som bilen kutter eller ikke går på alle 4. spesielt i 2.gir over 3000 omdr. Tenningen kan være en del i ulage, prøve å få justert den? kan det være feiln eller? Bård Tore Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Du justerte vel tenninga etter rotor og fordelerlokk-skifte? Min var slik den også,og ble heeelt frisk igjen etter litt tenningsjustering og dynamo-skifte! Anbefaler deg å skifte dynamo hvis denne fortsatt er original! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 samme som min golf stresser med... :mad: har skiftet plugger, pluggledninger, fordelerlokk, stift, rotor, olje-, bensin- og luftfilter, stilt forgasseren, +++ ingenting som hjelper :( Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Okey.. Har byttet dynamo for litt siden til en "lite brukt" 65A men mener å huske at den nøkka før og.. Men er liksom bare på pådrag den nøkker, så kan vell kanskje ha noe med dynamoen å gjøre. Får låne justerings utstyr for å justere tenningen i morgen. Får se hva som skjer da. . Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Har ihvertfall ikke no med dynamoen å gjøre! tror heller ikke det har med tenninga å gjøre. Hvilken farge er det på pluggene dine og har alle pluggene samme farge? har du sjekka om den drar falsk luft? Defekt vacumslange? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by banybakke Har ihvertfall ikke no med dynamoen å gjøre! Hehe.. Det sa de på Møller også,har vært der med bilen "ØRTEN" ganger pga av nØkking og plutselige stopp m.m.. Skifta rotor og fordelerlokk,nei,samma dritten,skifta pluggledninger,nei,samma dritten,skifta dynamo,åjj,der ble bilen normal! Men,har vel ikke noe med dynamoen å gjøre.. ;) Falskluft har jeg heller ikke,enda,så derfor spør jeg.. Noen som vet hvor man får kjøpt disse tynne plastrøra? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 pluggan e ny og lik.. Har liten tro på dynamo jeg og. Falskluft har jeg ikke sjekket. Skal se. En bensinpompa? Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by nrd samme som min golf stresser med... :mad: har skiftet plugger, pluggledninger, fordelerlokk, stift, rotor, olje-, bensin- og luftfilter, stilt forgasseren, +++ ingenting som hjelper :( bytt coil. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by GTI-R bytt coil. Koster coilen mye,ny altså? Bytte til org coil,eller kjøpe performance coil? (Grønn sådan?) Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoody Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 240en min får lignende tendenser på 95 oktan, men storkoser seg på 98 oktan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Feil funnet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har vært hoss en jeg jobber på samme bygg med, nå i kveld. (han kan mye bil) Han fant ut at rotorn satt dålig fast og kom i ulage ved pådrag.. Denne fikk vi jokkset fast og biln gikk som en klokke. Fikk justert tenningen og! Ble suverent! Bra dag=) Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Gratulerer... Alltid like kjipt å plages.. :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg