XtroL Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Jeg lurte på 2 ting. Jeg har akuratt kjøpt mei ny bil. Golf2 1.8 1990 modell. Den er helt strøken i lakken 17" felger og efekt potte. Noen rare lykter framme med et kryss inni. Kommer bilde snart. Jeg gidde 40 000,- 1) Hvordan finner jeg ut om jeg har elektronisk forgasser? 2) Hva er forskjellen? Siter Golf2 1900 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Elektronisk forgasser er vel enkeltpunkt-innsprøytning, hvis ikke det er vanlig sprut er det nok det pga katen. En forgasserlignende sak med masse ledninger, er vel map på den også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XtroL Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Takker. Siter Golf2 1900 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Å gi, gir, gav, har gitt... Ikke gidde !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Sitat Originally posted by XtroL Jeg lurte på 2 ting. Jeg har akuratt kjøpt mei ny bil. Golf2 1.8 1990 modell. Den er helt strøken i lakken 17" felger og efekt potte. Noen rare lykter framme med et kryss inni. Kommer bilde snart. Jeg gidde 40 000,- 1) Hvordan finner jeg ut om jeg har elektronisk forgasser? Høres ut som det er du som har den gamle bilen min nå. Er isåfall en RP Monojet innsprøyter motor som står i den. Ikke ekte "injection", men ei heller gammeldags forgasser. Helt strøken i lakken er den vel heller ikke da :) Og sånn på tampen kan jeg anbefale deg å skaffe deg en bok om norsk rettskriving, dvs, punktum og komma setting, rettskriving som f.eks. mei=meg, efekt=effekt, akuratt=akkurat og som tidligere nevnt å bøye ordet du fant opp; gidde =) Ellers, lykke til med bilen!! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Dette er vel ikke akkurat stedet for å diskutere norsk rettskrivning... Stakkaren trengte bare hjelp til en ting ang. golfen sin... :P Hvis det viser seg at han skreiv sånn for "morro skyld" er det noe helt annet... men tilbake til golfen :) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg