Gå til innhold

Angel Eyes til FK/in.pro lykter

Ranger emnet

ndrz_318

Anbefalte innlegg

Jeg har et sett med in.pro eller FK lykter til iSbilen, men det er ikke noe lys i engleøynene. Jeg har demontert lykta og sett etter, men de er nok levert uten dette. Det ligger ledning i lykta for å motere dette, men hvor får jeg tak idet? Noen forslag? Jeg sendte mail til Motortechnik (de tar jo ALDRI telefonen) og etter 3 dager kunne de svare meg "Goddag, mann, økseskaft" på tre spørsmål :( GS kunne heller ikke skaffe...

Slik ser bilen ut med lyktene:

P4060910_f.jpg

Og det er disse lyktene:

FL36FK(1).jpg

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene stod på bilen når jeg kjøpte den. Det er meget godt mulig at det har fulgt med mere når forrige eier fikk de montert. Ettersom han knapt var istand til å stå og snakke samtidig, mistenker jeg ikke han for å å ha gjort det selv. Men derfor vet jeg ikke merke, hva som skulle ha vært med eller noe. Håpet var jo at det var mulig å skaffe det som manglet for å montere Angel Eyes ettersom det helt tydelig er lagt opp til det i lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

Lyktene stod på bilen når jeg kjøpte den. Det er meget godt mulig at det har fulgt med mere når forrige eier fikk de montert. Ettersom han knapt var istand til å stå og snakke samtidig, mistenker jeg ikke han for å å ha gjort det selv. Men derfor vet jeg ikke merke, hva som skulle ha vært med eller noe. Håpet var jo at det var mulig å skaffe det som manglet for å montere Angel Eyes ettersom det helt tydelig er lagt opp til det i lyktene.

Det skal følge med ledningsett itilegg til det du har. Kan hende det blir vansklig å få tak i. Men de som har montert dem må jo ha sett at angel eye`sene ikke virka?

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raketten som eide bilen trodde det var Xenon-lykter han hadde. Han var mildt sagt forbauset da jeg sa at det var helt ordinære lykter han hadde (til tross for at de er mye bedre enn originale)

At de da fant ut at det skulle være lys i ringene rundt lyktene står for meg som noe fjernt. Jeg får vel lage et eget opplegg for det, da. Det virker bare sært at såpass dyre ting som slike lykter nå faktisk er (over 3000 kroner er nå endel penger for de fleste) ikke har reservedeler. Hva skjer dersom glasset knuser; må man kjøpe to nye lykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider