Gå til innhold

Min 1994 80 2.0E

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått min nye bruksbil. En 1994 Audi 80 2.0E. Har rulla 132 000 km og har servicehefte og voksne eiere. Ikke akkurat noen utstyrsbombe, men servo og sentrallås er da noe. Det viktigste er at bilen kjennes ut som ny og den går supert.

Kommer nok noen oppdateringer i denne tråden med jevne mellomrom, så titt innom av og til ;)

HPIM0223web.jpg

HPIM0226web.jpg

HPIM0227web.jpg

HPIM0228web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAKLIG!!! Hvor får du tak i disse strøkne vagene Dinglevims??? hehe *misunne*! :D

Lov til å spørre om prisen du gav for denne strøkne kjerra eller? Like billig som jettan? :P Håper ikke det da blir jeg grønn av misunnelse! :op

Få på noen alufelger, senke litt 40mm rundt om og øyelokk foran så er du langt på vei til en stilren og pen audi 80!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

Få på noen alufelger, senke litt 40mm rundt om og øyelokk foran så er du langt på vei til en stilren og pen audi 80!

Enig med VWLOVAH, bare det lille han oppga vil gjøre mye med bilen!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by one

Var ganske strøken den der ja :D men du må få på no felger!

Felger kommer. Men ting tar tid :(

Slenger også med noen flere bilder som dere kan kose dere med ;)

HPIM0241web.jpg

HPIM0244web.jpg

HPIM0237web.jpg

HPIM0238web.jpg

Som dere ser mangler jeg den ene grillen i fangern. Dersom noen har liggende så skrik ut!

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AudiA4_20V

Ja tror d,Christian her på forumet som kjøpte den???

Det kan nok stemme det ja ;)

Originally posted by VWLOVAH

SAKLIG!!! Hvor får du tak i disse strøkne vagene Dinglevims??? hehe *misunne*! :D

Lov til å spørre om prisen du gav for denne strøkne kjerra eller? Like billig som jettan? :P Håper ikke det da blir jeg grønn av misunnelse! :op

Må bare lete lenge og vel. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;) Når det gjelder prisen så var den nok ikke like billig som Jetta'n desverre. Kosta det samme som tilsvarende biler som ligger ute på nett.

Alufelger kommer forhåpentligvis snart. Blir ikke noe spraglete bare så det er sagt. Skal nok senke den litt etterhvert, men det er mer prioritert å få gewinde på Jetta'n. Får se hva vi kan få til etter vintern. Øyelokka lar jeg være. Er ingen stor fan av slik....

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider