Dinglevims Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Nye bilder ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Emblemer? Nei fysjameg! EDIT: Et par bilder til ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Har blitt litt for mye jobbing og soving i det siste og alt for lite bil. På tide å få gjort noe med det :) Lakkerte el speil med varme er nå innkjøpt og vil komme på bilen så fort de er lakkert i riktig farge (kan nok ta sin tid :rolleyes: ) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Da var et sett felger i hus. Stor takk til -TS- for de gromme felgene. Hadde egentlig tenkt til å bruke de på vinterdekka, men siden de er helt nye så klarer jeg rett og slett ikke. Får spare de til våren. Men noen bilder kan jeg jo ta... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Gidder ikke starte en ny tråd for en så liten ting så jeg tar det her... Lyset i bryterne til varmeapperatet mitt har tatt kvelden. Regner med at det bare en en pære som har gått. Har sett litt på det nå, men kommer faen ingen vei. Hvordan i helvete får jeg demontert dette slik at jeg kan få byttet pære? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by Dinglevims Gidder ikke starte en ny tråd for en så liten ting så jeg tar det her... Lyset i bryterne til varmeapperatet mitt har tatt kvelden. Regner med at det bare en en pære som har gått. Har sett litt på det nå, men kommer faen ingen vei. Hvordan i helvete får jeg demontert dette slik at jeg kan få byttet pære? Dra de tre bryterne til varmeapparatet rett ut, skru ut to små skruer (trenger stjerneskrujern), lirk så ut det svarte "dekselet" forsiktig (f.eks. med et lite skrujern). Da skal du komme fram til en "hvit bakgrunn", og her sitter det tre små pærer. En i midten, samt en på hver side. Og da skal det ikke være noe problem å få byttet disse. Lykke til! Ser at det er et litt sent svar dette, så mulig at du allerede har funnet det ut. Men jeg poster dette svaret allikevel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by Eskild Leikanger Dra de tre bryterne til varmeapparatet rett ut, skru ut to små skruer (trenger stjerneskrujern), lirk så ut det svarte "dekselet" forsiktig (f.eks. med et lite skrujern). Da skal du komme fram til en "hvit bakgrunn", og her sitter det tre små pærer. En i midten, samt en på hver side. Og da skal det ikke være noe problem å få byttet disse. Lykke til! Ser at det er et litt sent svar dette, så mulig at du allerede har funnet det ut. Men jeg poster dette svaret allikevel :) Har fått bytta de allerede. Fant ut av det etter å ha roa meg litt ;) Men takk for svaret allikevel! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Rå felger! Dimensjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 lars nå må du få senka! kan ikke ha slike gromhjul uten at bilen slikker asfalt!! oldschool 80:cool: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by sexybam Rå felger! Dimensjon? 7x15"... Skulle gjerne hatt 16", men man kan ikke få alt :) Originally posted by ehrnst lars nå må du få senka! kan ikke ha slike gromhjul uten at bilen slikker asfalt!! oldschool 80:cool: Hehe... Sorry ehrnst. Blir nok bytte av bil istedet for senkesett... Men kanskje det blir senk på den neste bilen... ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg