Gå til innhold

Min 1994 80 2.0E

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Har blitt litt for mye jobbing og soving i det siste og alt for lite bil. På tide å få gjort noe med det :)

Lakkerte el speil med varme er nå innkjøpt og vil komme på bilen så fort de er lakkert i riktig farge (kan nok ta sin tid :rolleyes: )

HPIM1086web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da var et sett felger i hus. Stor takk til -TS- for de gromme felgene.

Hadde egentlig tenkt til å bruke de på vinterdekka, men siden de er helt nye så klarer jeg rett og slett ikke. Får spare de til våren. Men noen bilder kan jeg jo ta...

HPIM1350web.jpg

HPIM1351web.jpg

HPIM1354web.jpg

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Gidder ikke starte en ny tråd for en så liten ting så jeg tar det her...

Lyset i bryterne til varmeapperatet mitt har tatt kvelden. Regner med at det bare en en pære som har gått. Har sett litt på det nå, men kommer faen ingen vei. Hvordan i helvete får jeg demontert dette slik at jeg kan få byttet pære?

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Dinglevims

Gidder ikke starte en ny tråd for en så liten ting så jeg tar det her...

Lyset i bryterne til varmeapperatet mitt har tatt kvelden. Regner med at det bare en en pære som har gått. Har sett litt på det nå, men kommer faen ingen vei. Hvordan i helvete får jeg demontert dette slik at jeg kan få byttet pære?

Dra de tre bryterne til varmeapparatet rett ut, skru ut to små skruer (trenger stjerneskrujern), lirk så ut det svarte "dekselet" forsiktig (f.eks. med et lite skrujern).

Da skal du komme fram til en "hvit bakgrunn", og her sitter det tre små pærer. En i midten, samt en på hver side. Og da skal det ikke være noe problem å få byttet disse. Lykke til!

Ser at det er et litt sent svar dette, så mulig at du allerede har funnet det ut. Men jeg poster dette svaret allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eskild Leikanger

Dra de tre bryterne til varmeapparatet rett ut, skru ut to små skruer (trenger stjerneskrujern), lirk så ut det svarte "dekselet" forsiktig (f.eks. med et lite skrujern).

Da skal du komme fram til en "hvit bakgrunn", og her sitter det tre små pærer. En i midten, samt en på hver side. Og da skal det ikke være noe problem å få byttet disse. Lykke til!

Ser at det er et litt sent svar dette, så mulig at du allerede har funnet det ut. Men jeg poster dette svaret allikevel :)

Har fått bytta de allerede. Fant ut av det etter å ha roa meg litt ;) Men takk for svaret allikevel!

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by sexybam

Rå felger! Dimensjon?

7x15"... Skulle gjerne hatt 16", men man kan ikke få alt :)

Originally posted by ehrnst

lars nå må du få senka! kan ikke ha slike gromhjul uten at bilen slikker asfalt!! oldschool 80:cool:

Hehe... Sorry ehrnst. Blir nok bytte av bil istedet for senkesett...

Men kanskje det blir senk på den neste bilen... ;)

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider