Gå til innhold

Alpina, hartge, hamann styling?

Ranger emnet

C0bra

Anbefalte innlegg

En ting av sikkert...

Av merkene du nevner så er Hamann uten tvil det mest riktige valget for din bil og BMW generellt...

Ingen gjør BMW'ene mer sexy enn Hamann!

Men det koster noe inn i helvete... Brodern har en Z3 med masse gromdeler fra Hamann, og det er vel nærmere det dyreste man får... Men det er kvalitet som tusan! Ikke no dårlig glassfiber bullshit! Og tuningdelene er jo også blant det mer gromme man får...

Du kan forøvrig handle fra Hamann direkte, og spare penger på det!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en alpina B10 E34 her i distriktet. Og hver gang han skal ha nye deler så må ha oppgi alpina sitt rammenummer som står på bilen. Så For å kjøpe alpina deler så må du ha alpina...

Til og med når han bestilte nye gulvmatter.... Hvordan det er med hamann vet jeg ikke...

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

Det går en alpina B10 E34 her i distriktet. Og hver gang han skal ha nye deler så må ha oppgi alpina sitt rammenummer som står på bilen. Så For å kjøpe alpina deler så må du ha alpina...

Til og med når han bestilte nye gulvmatter.... Hvordan det er med hamann vet jeg ikke...

Eiker motorshop selger Hamann, men det er svindyrt.

Gs bildeler har Ac Schnitzer og Alpina.

Jeg Undersøkte AC Schnitzer til min E39 og det var dyrt nok det!

Prisen for Frontspoiler. Sideskjørt. Hekkskjørt. Hekkspoiler. Takspoiler og Striper fra AC Schnitzer. Og en bakpotte fra Sebring med enderør på 101mm.

28520,- inkl. Mva

Det var bare originale AC Schnitzer deler da.

Men GS Bildeler selger Alpina, så ta kontakt med dem..

men når det gjelder E34 så har jeg følgende priser fra GS Bildeler på AC Schnitzer:

Frontspoiler 4530,-eks.mva

Sideskjørt 4410,-eks. mva

Hekkskjørt 4530,-eks.mva

Dyrt, men det blir utrolig pent!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider