TETVTEC Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by HondaBabe La oss si det sånn Jonte et den lilla bilen der har vunnet mere priser enn gloffen din :p hehe Hepp... jadda... kåret til norges feteste Gatebil 2 ganger...(i sommer!) Og en 2.dre plass på Vallåkra for beste Japanske bil.. (over 1300 biler tilstede totalt...100-150 japanske!) kommer i Bilsport på nyåret...!! Hei då... Mvh Tor E Club honda Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Hey !! Tor Erling oxo jo...Hehe...Dratt deg innpå her du oxo...Artig... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 jaja Jeg synes det blei for mye på den Lilla Civic'n, min mening.. Lev med det.. Fronten var tøff, men bakenden var ikke helt min smak.. Ellers var den svarte dritfeeet :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Originally posted by Jonte jaja Jeg synes det blei for mye på den Lilla Civic'n, min mening.. Lev med det.. Fronten var tøff, men bakenden var ikke helt min smak.. Ellers var den svarte dritfeeet :) Vent til jeg er ferdig med mitt prosjekt...Hehe...Skiltet skal lyde: 'BLACK D3V1L' ... Hehe...Svart VTi ++++ *glede seg til lærlingertida*...Da er d rett i banken... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg