Gå til innhold

Film av Volvo??

Ranger emnet

parelius

Anbefalte innlegg

Originally posted by parelius

Noen som har noe info om denne bilen??

HK

NM

etc etc...

porschekilleren ja?

den var jo i bilsport.. 550hk i b23, dro fra porsche 911 gt3 var det vel(?) på svingete vei, men på rett frem tapte den såvidt mot porschen..

porschen var vel 2003 eller 2004 modell..

ps. en i bergen har råere bil.. 650hk i b23, motor bygget av kgtrimning, samt han har bw t56'en.

han holdedr på å bygge om girkassen nå..

jeg har ikke sett bilen selv, men jeg har snakket en del med forrige eier av bilen (han eide den når den var orginal), som er kompis av han som trimmer..

forresten: jeg var å rånte i loddefjord (utenfor bergen) og snakket med noen som rånte der..

han ene sa at porschekilleren har solgt både motoren og bilen, hver for seg. dette er dog ikke bekreftet av noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

550 HK i en 240 er helt vanvittig... For og ikke snakke om Be-4-You.com Volvo`n som han på lysaker bil snakket om at den hadde max 800-900 hk.

Hvor får man brukt disse hestene hen?? :)

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

porschekilleren ja?

den var jo i bilsport.. 550hk i b23, dro fra porsche 911 gt3 var det vel(?) på svingete vei, men på rett frem tapte den såvidt mot porschen..

porschen var vel 2003 eller 2004 modell..

ps. en i bergen har råere bil.. 650hk i b23, motor bygget av kgtrimning, samt han har bw t56'en.

han holdedr på å bygge om girkassen nå..

jeg har ikke sett bilen selv, men jeg har snakket en del med forrige eier av bilen (han eide den når den var orginal), som er kompis av han som trimmer..

forresten: jeg var å rånte i loddefjord (utenfor bergen) og snakket med noen som rånte der..

han ene sa at porschekilleren har solgt både motoren og bilen, hver for seg. dette er dog ikke bekreftet av noen andre.

var vel motsatt. På sletta på rudskogen hadde 242'en høyest fart. Er en 230 med 531 topp, mappet av Skinne bros. Bilen er solgt, men han har motoren fortsatt.. Euro-1 her veit litt mer om motoren og bilen..

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

8-900 HK får man jo kun brukt rett fram og fy fan for HJUL m,an skal ha for å få di hesta i bakken!!!! tenkte be4you volvoen hadde 615hk (bremsa på bakhjula)

du får vel aldri all effekten ned i bakken under 0-100 med slik effekt.. kanskje 100-200km/t ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider