VEPSEN Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Skal bytte v. endeled på min 90 1.3. Kjøpte ett nytt ett på bilextra og tenkte ikke noe over det når jeg fikk ett helt vanlig løst endeledd. Men når jeg fikk kjørt opp på bukken så jeg att v.ende-leddet som satt på bilen var i ett med styre-staget!?(ikke løst endeledd) Fikk jeg da feil endeledd eller må jeg bytte styrestag også slik at jeg får løst endeledd? Skal bli digg å få montert detta etterpå også:) Kanskje jeg tilogmed skal driste meg til sette på mine orginale 14" VW alu felger også... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by VEPSEN Skal bytte v. endeled på min 90 1.3. Kjøpte ett nytt ett på bilextra og tenkte ikke noe over det når jeg fikk ett helt vanlig løst endeledd. Men når jeg fikk kjørt opp på bukken så jeg att v.ende-leddet som satt på bilen var i ett med styre-staget!?(ikke løst endeledd) Fikk jeg da feil endeledd eller må jeg bytte styrestag også slik at jeg får løst endeledd? Skal bli digg å få montert detta etterpå også:) Kanskje jeg tilogmed skal driste meg til sette på mine orginale 14" VW alu felger også... Du må kjøpe kompl styrestag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Aha! Regna nesten med det. Takk for at oppklarte den saken! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Eller får tak i et som er delt, så bare bruker du den kula du har kjøpt. Så slipper du dette neste gang det skal byttes. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 kjøper du nytt styrestag til den siden er det nye delt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 drar igang en gammel tråd igjenn jeg.. er det vanskelig å skifte dette styrestaget? har også kjøpt ett løst endeledd.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg