JHU Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Etter at brøytebilen tok rumpa på den i vinter... og bakakselen løsna når jeg prøvde å flytte bilen, datt poletten ned... denne redder jeg ikke en gang til... :( Er det noen som trenger noe småtteri så er det litt på denne. Mest spesiell er nok fronten, som jeg bygde selv av en golf 2 grill og Jetta 1 lykter... sveiset også om litt på frontplaten for at det skulle passe. Kansje ikke supertøfft, men jeg like det i hvertfall da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Mye skal du ha for øyelokket? Er det en golf CL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Grill lista? ....send meg et bud på PM Bilen er en Golf S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 på grill og lykter?? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Åssen er bakluka? Er muligens intressert i den hvis den er fin. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Jeg trodde den var fin, men etter nermere ettersy har den noe bobling langs nedre kant... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Blix1 på grill og lykter?? Hvis du skal ha dette på Golf 1 så må du ha med frontplata og grill lista for å få det pent... Pris: bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by JHU Jeg trodde den var fin, men etter nermere ettersy har den noe bobling langs nedre kant... :( Snakker vi overflate eller igjennom a? Min har blitt gjennomkjeksa :( Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hvilken motor står i?? Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Det sitter en hissig (org) 1500 i den... som eeeelsker turtall. cREATURe: Jeg tror det er gjennomrust jeg. Skal kikke litt nærmere på den for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Creature: ...brøytebilen hadde bulka hjørnet på luka også... så den var det bare å hive... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by JHU Creature: ...brøytebilen hadde bulka hjørnet på luka også... så den var det bare å hive... Jaja.. for jeg lete litt til da. Men takk uansett da! :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg