aleks104 Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Synes motoren skrangler.. Også suser det når man gir gass, nesten som om det skulle vært eksos lekasje, men det er det ikke! Noen som vet hvordan lyden i denne motoren bør være? Funderer på å bytte kjede/kjedegang, vil dette koste mye? a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunDragon Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Jeg hadde en jævla lyd i motoren min når jeg fikk iS'en min jeg og. Det ble borte når jeg hadde bilen på service og de byttet kjedet (noe som var et helvete visstnok siden det ikke var leddet). Hele servicen da kom på ca 5k, men da var det full motorservice, bremser og en del annet. Nå kjenner jeg han som gjorde servicen slik at det ble sikkert noe billigere enn om et annet verksted hadde gjort det. Vet ikke om det er kjedet i din som er slakt (slæckt ?? ^_^) men var i allefall det hos meg... Siter -92 BMW 318iS Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prog_Kick Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 bilen min lager en skranglelyd på ca 2000 rpm, høres som om en skrue som holder potten er løs, samt det virker som om det leker litt eksos.. er dette samme problemet som deg? Skal prøve å få løftet bilen idag for å se etter, gi meg beskjed hvis du finner ut av det! MVH Thor Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 er slik på min også. men det er værst ved ca 4000rpm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg