Blugh Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Så lite aktivitet her om dagen så jeg starter like godt en ny konkuranse (Antar det er fritt frem for alle å starte en?) Reglene er de samme som før: 1. Bidraget skal være max 1024x768 2. du kan kun poste ETT bilde 3. bildet skal være laget av DEG, og ikke satt sammen av mange andre bidrag. Hvis du vil bruke en del av f.eks en Mazda, så værsågod, men ikke bruk deler fra mod'er andre har laget! HER ER BILDET Setter frist til neste Onsdag klokken 21:00, slik at vi har god tid, og noe å gjøre om dagene vi som ikke jobber :D LYKKE TIL ALLE SAMMEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Trodde vi hadde avtalt å bruke så store bilder som mulig.. i tillegg er det nok ikke mange som blir med.. sommer nå vetu.. er ikke mange som sitter inne..og meg? jeg kan ikke noe særlig photoshop:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 det blir sikkert noen.. Jeg blir med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Jeg mener konkurransene kanskje er litt for tett, og da gidder ikke folk, litt greit med en pause av og til. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 mye bedre med konkuranser konstant så kan de som er lei slenge seg på litt senere. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 denne gangen skal jeg jaggu være med :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 eg er med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Her er mitt bidrag... det er bare en wip enda... Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Wow, stilig :D Litt tom frontfanger kanskje? Og de Klistermerkene syntes ikke så godt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 artig den.. kanskje litt lav.. greit at folk sier at den nesten kan være så lav som man ønsker, men tror likevel at det ble litt drøyt ;) Hjulbuen foran er litt hakkete.. Senk litt mer bak.. ser litt rart ut... Prøv også å få lik fargekode på alle skjørt etc.. var det et forsøk på noe den s'en i grillen? så litt rart ut.. prøv å kanskje ha en på andre siden av merket.. ser litt mer symmetrisk ut.. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Jeg skulle kanskje ha skiftet front... men det har jeg rett og slett ikke tid til, mulig det kommer en oppdatering senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Er litt nåb, når det kommer til compoer, men prøvde nå meg på denne :D Kom gjerne med forbedrings tips ! ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 NEI FYY FAEN Jeg slettet feil fil.. jeg slettet modden min :( :( Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Flasher : Den der var jo bra modda ;) Nice bil du har forresten :D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hehe, dette ble mest bare tullball fra meg :D Hadde en visjon om noe kult, men tok meg vann over hodet, evnene strakk ikke til for å realisere drømmen :D Men det er enda en WIP da, kanskje jeg gjør mer ut av den :-) Advarsel: MANGE småfeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg