Teknomage Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Ja ja, så var det min tur. Første gang jeg prøver no særlig på dette. Ga opp da det bare blei knot med fangern. Rydda opp litt i bildet etter det. Og her er resultatet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 hehe, litt av en dør du har der :D Men pen bil, likte fargen.. Minna meg om en Civic HB av en eller annen grunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Kul da... Ser ut som om fronten er lagd av alcantara, kult:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Noen feil du bør rette på er at skjørte går oppå dekket og at fram dekket er for stort, men det visste du sikkert.. Kanskje bruke Edit/Transform/distort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Blugh hehe, litt av en dør du har der :D Men pen bil, likte fargen.. Minna meg om en Civic HB av en eller annen grunn Hehe, ja. Flott dør :rolleyes: tenkte jeg skulle ha med noe litt spesielt. Får se om jeg kanskje ikke tar å starter på nytt. Tenkte litt på å senke taket litt også som Zeus har gjort. Uten cab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Her er min WIP: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Har du fjerna fargen i lyktene foran? ser ut som om de er fargeløse.. husk at ingenting er fargeløst..ikke ha den Desaturated hvis den er det nå.. Og bakskjermen er litt for mye "over" dekket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by X-ecutioner Har du fjerna fargen i lyktene foran? ser ut som om de er fargeløse.. husk at ingenting er fargeløst..ikke ha den Desaturated hvis den er det nå.. Og bakskjermen er litt for mye "over" dekket.. Jeg senka brigtness så de ble svarte.. Er det en annen mulighet jeg kan gjøre dette på så det ser mer ekte ut? Mener du at dekka er for mye under hjulbuen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 heh, om noen skal kjøre med den bakerste hjulbuen din må han være kongen av valseland, hjulbuen spiser jo halve dekket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Supraguy Er det en annen mulighet jeg kan gjøre dette på så det ser mer ekte ut? tror det er ctrl+u.. der kan du dra på litt greier så blir det mørkere:p og ja.. hjulbuen er for mye over bakdekket... og en annen ting.. personlig mening, men jeg syns du ikke burde bruke de felgene;) ser litt rart ut.. tror kanskje den kler llit mer sølv farge på felgene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Da har jeg fikset litt på min. Er vel ikke HELT ferdig men var mer fornøyd med denne. Spes fargen. Nye er i forrige post eller her; http://privat.bluezone.no/shivath/moof.jpg den jeg hadde før; http://privat.bluezone.no/shivath/moof2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Teknomage Da har jeg fikset litt på min. Er vel ikke HELT ferdig men var mer fornøyd med denne. Spes fargen. Nye er i forrige post eller her; http://privat.bluezone.no/shivath/moof.jpg den jeg hadde før; http://privat.bluezone.no/shivath/moof2.jpg jeg hadde tatt den blåe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Blugh heh, om noen skal kjøre med den bakerste hjulbuen din må han være kongen av valseland, hjulbuen spiser jo halve dekket Ikke slemt sagt, men har du hørt om High Jackers eller hva det heter?? :) Trykker på noen knapper og bilen heises opp og ned slil du selv vil ha den.. Forresten vet du hvordan jeg gjør bare bak parten høyere? Her er forslag på slike "fjærer": http://www.socalcustoms.com/Features/LethalWeapon/1.htm og masse filmer som folk har lagt ut på media forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Har kommet med en oppdatert version nå.. Dekka og felgene har jeg bytta farge på, dekor og så har jeg gjort noe med bakhjulet Hva synes du nå X-ecutioner??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Blugh, lite tips bare...man kan se at felgen på bakhjulet stikker utenfor. Utenom det ser det bra ut. Liker egentlig ikke å "klage" på andres arbeid men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg