MortenK Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 hmja.. syns folk tenker for likt her, så eg tenkte å gjøre litt motsatt av det alle andre gjør.. ;) som vanlig tok eg meg vann over hodet, men her e hvertfall min 4x4-versjon av renaulten :) e selvsagt fullt av detaljfeil, og det der med å endre fargen på innlimte ting så de ser ut som om de hører hjemme i bildet har eg ikkje prøvd endå.. min personlige favoritt e den svevende kvinnen i "vinduet".. vurderte å lime inn en liten trekasse som hun kunne stå på :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Supraguy Hva synes du nå X-ecutioner??:) Må nok si at hjulbuen bak ser litt for stor ut.. sorry.. kanskje den blir litt kulere om du cleaner den helt... fjerner dørhåndtak foran og bensinlokket bak... Keep on working:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by LoCDoG hmja.. syns folk tenker for likt her, så eg tenkte å gjøre litt motsatt av det alle andre gjør.. ;) som vanlig tok eg meg vann over hodet, men her e hvertfall min 4x4-versjon av renaulten :) e selvsagt fullt av detaljfeil, og det der med å endre fargen på innlimte ting så de ser ut som om de hører hjemme i bildet har eg ikkje prøvd endå.. min personlige favoritt e den svevende kvinnen i "vinduet".. vurderte å lime inn en liten trekasse som hun kunne stå på :P Når du skal paste dekk og andre ting på bildet, så prøv å bruke så store filer som mulig.. ellers blir det pixlete.. bilen kan bli kul den.. kanskje du kunne ha prøvd på et bakgrunnsskifte.. sånn at du ser den i det rette element:p Keep up the good work Mvh. X-Ecutioner... The X-ecution will not be televised:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Da tror jeg at denne er klar for konkurransen http://img35.photobucket.com/albums/v107/andrej1/Photoshop%20Biler/Renault_Modus_Cabriolet.jpg Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Fin den andrej1. Ser ut til at du klarer fint å ta deler fra andre biler ihvertfall. Var veldig "ren" for å ha gjort om til cab syntes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Her er mitt bidrag da, det er på en måte en ny type fabrikk version da! *Update* Siden dere synes det var litt for lite gjort satte jeg meg ned og oppgraderte den litt! New mods: Monitor m/fjernkontroll brusha site skjørt brusha front splitter modifisert front vindu(brusha) fjerna refleksjonene på tidligere version(ble ikke bra med) Lakt til refleksjoner på kit! Si hva dere synes da!? Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Fin den caps on så ikke så mye som var gjort. Takk for kommentaren:D La merke til en ting, 4-dørs cab, men så kult ut syns jeg. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by andrej1 Fin den caps on så ikke så mye som var gjort. Takk for kommentaren:D La merke til en ting, 4-dørs cab, men så kult ut syns jeg. Hehe, ja versego! Nei på min har jeg gådt inn i den minste detalj, får å få den mer fabrikk aktig som jeg sa, viss man studerer ser man en del detaljer som er forandra og lakt til, takk foresten! :) Elsker felgene dine.Kan du kontakte meg på Msn viss du har!? msn: bmwm10@hotmail.com Ps: De som ellers vil adde meg til listen kan bare gjøre det! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Caps havr vel bare lagt til noen refleksjoner og felger og endra litt på lysene.. Felga og det var kult, men refleksjonene? spesielt den over panseret, der den treffer skiltet, var jo helt merkelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Så det der, fiksa det nå da, se på den nå så får dere se, ikke så kjedlig nå hva!? Fjerna de stygge refleksjonene, ble misslykka de! Mvh: CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by X-ecutioner Når du skal paste dekk og andre ting på bildet, så prøv å bruke så store filer som mulig.. ellers blir det pixlete.. bilen kan bli kul den.. kanskje du kunne ha prøvd på et bakgrunnsskifte.. sånn at du ser den i det rette element:p Keep up the good work Mvh. X-Ecutioner... The X-ecution will not be televised:D ja, merket at det ble veldig pixlete, men det får gå for no.. bildet var ment som humor egentlig, siden eg bare har brukt photoshop i noen dager no.. men det hadde jo vært tøft om noen hadde klart å lage en offroader av den som så noenlunde ekte ut :D Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Supraguy Er det en annen mulighet jeg kan gjøre dette på så det ser mer ekte ut? "CTRL+SHIFT+U" ( monocrom ) Håper det helper deg. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er det noen som har noen forbedrings tips angående min modd ? Jeg trenger tips/kritikk ... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by LoCDoG hmja.. syns folk tenker for likt her, så eg tenkte å gjøre litt motsatt av det alle andre gjør.. ;) som vanlig tok eg meg vann over hodet, men her e hvertfall min 4x4-versjon av renaulten :) e selvsagt fullt av detaljfeil, og det der med å endre fargen på innlimte ting så de ser ut som om de hører hjemme i bildet har eg ikkje prøvd endå.. min personlige favoritt e den svevende kvinnen i "vinduet".. vurderte å lime inn en liten trekasse som hun kunne stå på :P Du kunne nå i det minste ha fjernet bakdørene på bilen, ser liksom ikke poenget med bakdørene .. dem har liksom ikke sin funksjon. Dekkene er alt for lav oppløsning på .. finn noen med større oppløsning så blir det der bra. samme med ralysn på siden.. Det dekket på høyresiden av bilen, ser liksom så .. kantene ut... og det stopper liksom.. U C ? Hva er det slags rift i front fangeren ? Håper det ikke tar det ille opp, men hele poenget er vell å få ting så man kan forbedre (?) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Min lille mod, regner med at dere ser det som er gjort. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg