Tommeliten Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Måtte nesten delta med et bidrag... Hva som er gjort ser dere kanskje selv... Valgte å holde det enkelt, så det er ikke foretatt noen drastiske endringer.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 her kommer min Renault modus sport.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Ojsann.. det var en lang dør.. hehe.. artig den.. ser litt neandertaler ut men.. stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by daskekost Du kunne nå i det minste ha fjernet bakdørene på bilen, ser liksom ikke poenget med bakdørene .. dem har liksom ikke sin funksjon. Dekkene er alt for lav oppløsning på .. finn noen med større oppløsning så blir det der bra. samme med ralysn på siden.. Det dekket på høyresiden av bilen, ser liksom så .. kantene ut... og det stopper liksom.. U C ? Hva er det slags rift i front fangeren ? Håper det ikke tar det ille opp, men hele poenget er vell å få ting så man kan forbedre (?) hahaha, la faen ikkje merke til at eg glemte å fjerne bakdøren :D hahaha så stygt :op vet om det med for lav oppløsning på diverse deler, men eg hadde ikkje tålmodighet til å finne bedre bilder ;) og riften i frontfangeren ser mest ut som et uhell fra min side .P venstre framdekket var det siste eg satt på, og det mangler en bit av det.. stresset faktisk en del med å få det på plass, for når eg plasserte det så du ikjke så at det mangler en bit, sto jo det midt under bilen :P klokken var vel 4 om natten, så eg bare lot det stå til.. får litt lyst å lage nytt bidrag egentlig, får se ka eg finner på når eg ikkje får sove i natt :) de siste nettene har eg stått og rånt til rundt 6 om morgenen i stedet for å photoshoppe.. tar ikkje noe ille opp, får jo bare noen tips å tenke på neste gang eg lager til noe.. kehsi, din var skamtøff forresten :) utenom at det ser ut som om felgene heller utover øverst, motsatt av vanlig liksom.. husker ikkje ordet for det no, noe på c.. "motsatt noe på c enn vanlig" :) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Så hvem vant konkurransen ? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by daskekost Så hvem vant konkurransen ? Det er vel noen som setter opp voting nå snart håper jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Supraguy Det er vel noen som setter opp voting nå snart håper jeg.. Håper om det samme, vil se hvem som vant(meg, kremt) Kødda jah1 :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by CaPs_On Håper om det samme, vil se hvem som vant(meg, kremt) Kødda jah1 :) Kanskje du kan sette den opp???:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Har ikke tid, men andrej kan da gjøre det! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg