TypeC Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Passer en 2.0 topp på innsuget og eksos manifoilden til en 2.2i? har sprukket toppen på 2.2'n min, så trenger en ny.. det jeg har på handa er en 2.0 topp, men veit ikke om den passer da.. hvis noen har en 2.2i topp ville jo det også vært topp.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 eksos går om hverandre, men ikke insug! du kan kjøpe den 2.4 toppen som er til salgs på sia her, 2.4 og 2.2 toppen er så og si like. da passer insuget ditt og. hvordan har du klart å sprekke toppen? sikker på at det ikke bare topp-pakninga som har gått? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 2.0E topp da, burde vel gi litt høyere komp hvis det funker? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 ja, 2.0E topp gir høyere komp på 2.2 bunn enn 2.2 topp gjør! men som sagt, så passer ikke 2.2 insuget. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Hvordan jeg har klart å sprekke toppen kan man lure på gitt.. ikke veit jeg.. det er ikke toppakningen som har gått, byttet den først, men når det ikke hjalp er det nok sprekk i toppen.. fikk tak i topp i helga.. 2.2 topp altså.. så prøver vel å bytte i morra.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg