Gå til innhold

Min Golf 1 GLD

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Originally posted by Oshim

jo.. en ting til.. tror du må sjekke lista på frontvinduet eller noe i nærheten.. kom no vann inn i nærheten der da det regnet.

Oki.. Har ikke merket noe enda og det har regnet nesten hele tida mens jeg har brukt den... Nar kjørt ca 1500 km med den nå. Men takk for tipset! ;)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg endelig fått somlet meg til å bytte ut den elendige spilleren som satt i bilen da jeg kjøpte den med en ny MP3-spiller!!! Basser og forsterker kommer etter at jeg har dunnet ut hvorfor ladelampa lyser... :rolleyes:

Her er et bilde av den gammle spilleren som fungerte da den selv ville:

Stereo1.jpg

Og her er et bilde av hvordan det så ut mens jeg satte inn standard ISO-kontakter:

Stereo2.jpg

Og her er spilleren ferdig montert:

Stereo3.jpg

Enda en gang opplevde jeg at det ikke var dypt nok inne i dashbordet:

Stereo4.jpg :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På torsdag skulle jeg starte bilen for å kjøre frøkna hjem, men bilen fyra ikke.... Har ikke fått undersøkt noe enda, men tekte jeg skulle sjekke om reg.reima har røket. Er det ikke den, er jeg redd det er dårlig komp. på en sylinder eller noe....

Får se hva som er feil.. Er litt begrensa hva jeg gidder å koste på bilen også...

:(

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da er Golfen solgt etter utallige påkostinger... Cluch, cluchwire, hjullager, gløderelé, sikringsboks + + +...

Målet var å runde 400.000 km, men nådde akkurat 390.000 km. Lot ikke sjangsen gå fra meg når jeg fikk et så godt tilbud som jeg fikk. Tjente ikke på bilen, men fikk langt mer enn jeg hadde trodd jeg skulle få! :D

En bil jeg vil savne, men når det koster mer enn det smaker så er det greit. ;)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henning_dt85

du har vel ikke laget et lite "koblingsskjema" til iso-kontaktene? på den jeg skal se på er et en elgammal kassettspiller som skal byttes ut, vet ikke om det er Iso eller noe standard jall.....

det var en fin bil, og syntes den gikk tålelig langt ;)

På enkelte ISO-kontakter står det på ledningene hva de forskjellige er til. Tror Mekonomen har disse. Koster vel en hundrelapp...

Sort = Jord

Rød = Konstant +

Gul = + når tenninga er på.

Tror det var sånn. Jeg pleier stort sett alltid å kople rød og gul inn på konstant strøm. På den måten kan du ha på stereon uten å måtte ha på tenninga.

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider