Crowe Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Noen som har peil. på hvordan jeg kan få ordna en egen bryter til antenna, den går opp av seg selv når jeg slår på spillleren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 de fleste nyere cd spillere har en kabel bak som det evt. står auto ant. på.. (i allefall på min rockford fosgate rfx9000r) kobler du denne til antenne-motoren så går antennen automatisk opp når du skrur på spilleren Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crowe Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Var litt uklar her jeg, jeg vil ikke at den skal gå opp når jeg slår på cd spilleren, ha en egen bryter på den vil jeg ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 vel da er det bare og kjøpe en bryter, og trekke pluss kabelen fra antennemotoren inn i bilen, og slenge på en bryter.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg