Mk2-16v Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Ganske kult kit, nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe et til prosjektet mitt. http://www.c3cars.com/parts.cfm?M=1&PMode=I&VIID=2819 Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Mk2-16v Ganske kult kit, nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe et til prosjektet mitt. http://www.c3cars.com/parts.cfm?M=1&PMode=I&VIID=2819 Hmm ikke det verste jeg har sett det nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Blir litt som bmw gutta som styler alt fra 316 og oppover til å se ut som en M3/M5 syns jeg. Men tanken er har sklidd innom hodet mitt det har det, men det sklei ut igjen. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Ganske fett da.. Men hvorfor fra 88 til 92?? er jo i 90 støtfangerne ble forandret.. Eller har det skjedd mere som jeg ikke har fått med meg? Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Tja, sidelistene? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Eelo Ganske fett da.. Men hvorfor fra 88 til 92?? er jo i 90 støtfangerne ble forandret.. Eller har det skjedd mere som jeg ikke har fått med meg? I og med at dette er i USA, er det ikke sikkert Golf II ble solgt der borte før i 88. Mye forskjellige utgaver og årsmodeller "over there" i forhold til hva Europa har. Just a guess... :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hjulbuene bak var jo ikke helt runde... Veit ikke om det var så pentt, men... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by Precious Blir litt som bmw gutta som styler alt fra 316 og oppover til å se ut som en M3/M5 syns jeg. Men tanken er har sklidd innom hodet mitt det har det, men det sklei ut igjen. skal ikke mye til og "style" opp en E36 til og være M3 look alike....... men skjønner poenget ditt ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by Precious Men tanken er har sklidd innom hodet mitt det har det, men det sklei ut igjen. Glatt inni der ja...? :) Enig med det du sier... Er det ikke Rallye så er det ikke Rallye. En Rallye er mer enn skjermer, men jeg må vel ha lov....? :) lol Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Enig at det så litt rart ut med den "rette" bakskjermen. Hvis jeg først skulle ha kjøpt et kit til golf'n så tror jeg dette hadde stått høyt på listen, men det er litt for dyrt. Men man bør vel gå for rallye lykter også, ser litt rart ut med runde synes jeg. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Glatt inni der ja...? :) Enig med det du sier... Er det ikke Rallye så er det ikke Rallye. En Rallye er mer enn skjermer, men jeg må vel ha lov....? :) lol Enig i det ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Glatt inni der ja...? :) Enig med det du sier... Er det ikke Rallye så er det ikke Rallye. En Rallye er mer enn skjermer, men jeg må vel ha lov....? :) lol hehe :D Eneste som stopper deg er deg selv isåfall. Men jeg ville blitt skuffet når en Ralley kom inn på treffet også var det bare 1.6 75hk. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Enig igjen...! Men det blir nok ikke noe Rallye skjermer på min. Rallye er litt for lite særegent for meg.... Er jo laget flere tusen av dem! lol Vurderte nettopp å kjøpe en, men jeg klarer ikke kvitte meg med min.... Elinor...! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg