Gå til innhold

BMW 525 TURBO selges

Ranger emnet

Classs

Anbefalte innlegg

Hallo Rage

Niks, har vært veldig opptatt denne uka som har gått så jeg har rett og slett ikke hatt særlig tid til å prøve selge den særlig aktivt. Har et par interreserte, men kan jo ta litt tid det også.

Men legger nok ut en annonse i morra på Autodb så jeg får kvitta meg med bilen så fort som mulig.

Hvis det er noen interreserte der ute, så gi lyd så fort som mulig. Bilen må hentes, da jeg ikke har tid til å styre med evt frakt og så videre...

Begynt på nytt prosjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, pokker at den selges nå.. skulle kjøpt bilen din jeg, men reiser i militæret nå og da blir det for mye med to biler.. men om den ikke er solgt om et år.. (noe den helt sikkert er) så kommer jeg og henter.. skal ha et morsomt prosjekt å kose meg med! lykke til med salget da!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richie85:

Hehe... Var synd det da. Må nok selge bilen nå fortest mulig, får ikke noe tid til å holde på med den pga nye studieplaner.

Du kan ikke bare droppe militæret da :op:

Som Richie sier så går alt, på en eller annen måte. Eller man vet om noen som har lyst på en Bache Gabrielsen skader jo heller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Classs

Hallo Rage

Niks, har vært veldig opptatt denne uka som har gått så jeg har rett og slett ikke hatt særlig tid til å prøve selge den særlig aktivt. Har et par interreserte, men kan jo ta litt tid det også.

Men legger nok ut en annonse i morra på Autodb så jeg får kvitta meg med bilen så fort som mulig.

Hvis det er noen interreserte der ute, så gi lyd så fort som mulig. Bilen må hentes, da jeg ikke har tid til å styre med evt frakt og så videre...

Okey. Sånn er det ofte vettu.. Håper du får solgt den snart da. Har du forresten funnet deg nytt prosjekt? Noen interesserte kjøpere om dagen?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

fin den,,,,

lykke til med salg

Originally posted by Classs

Må desverre selge mitt turbo prosjekt :(

347hk!! Devil

Følger med blant annet ny girkasse og komplett bakstilling & kardang fra 535.

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=507130

Er gjort kjempemasse med bilen og er montert mange gromdeler...

IMGP1302.JPG

IMGP1308.JPG

IMGP1309.JPG

IMGP1306.JPG

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2maz:

Det holder med å sette på bremser og understell fra 535, og så skru ned trykket til minimalt, når effekten skal måles.

Og kanskje også sette på en katalysator hvis avgassene er for høye. Men det skal vel gå uten også, siden det var først i 1989 katalysator var påkrevd. Derfor gjelder det andre tall for biler som ikke påkrevet katalysator, som min ;)

shaniboy: Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Intresert å bytte likt i en 320i 86 mod? Sort, meget bra stand, eff.anl, kn-filter, EU-ok, skivebrems rundt, f.reg.. Jeg ordner frakt på begge biler..

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår