Gå til innhold

BMW 525 TURBO selges

Ranger emnet

Classs

Anbefalte innlegg

er ikke noe hull.. de ser hele og pene ut...men jeg har ikke målt noe tykkelse nei.. Orket ikke å skru mere i dag...

Må ut med bunnpanna og få ut stemplene i morra forhåpentligvis..

Skal lage en ny tråd med dene bilen på prosjekt-forumet nå..

For dette blir mye mer skruing enn jeg hadde forventet meg så jeg må vel la alle få ta del i probleme mine.. hehe..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var ikke så bra, men jeg tror de stemplene du har er ganske ok til turbo. Om det originalt var katalysator på motoren så har den 8.8:1 i kompresjon. Da trenger du ikke dreie de så fryktelig mye før du har 7.5-8 i komp.

Jeg har ingen smidde stempler, men har ett oppsett med originale 9.7:1 komp stempler. Kjører selv med neddreide stempler og det skal fungere fint under 500 hk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..skal innom Tore (autotrim) i morra tenkte jeg.. så får jeg høre hva han har... Han snakka om at han hadde stempel til meg da jeg var innom og shoppa pakningssett..

Men nå MÅ jeg selge cab'en...så si ifra til alle som i det hele tatt vurderer å kjøpe seg bil at jeg har en e30 325cab til salgs..

Jeg har ikke råd til 4biler lenger... :(

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår