Gå til innhold

Gatebil 2004 Rudskogen

Ranger emnet

BBS_RS

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Genialt treff... beste jeg har vært på så lenge... vi og noen venner hadde lånt et hus av noen jeg kjenner ca 1 mil ifra området så vi kosa oss skikkelig... litt duskregn på lørdagen satte ikke noen demper for min del... det som irriterte meg mest var de hullete veiene opp til bane området fra hovedveien... så utifra det så hadde jeg en topp helg =) hehe... ikke akkurat masse å klage på...

legger ut ca 400 bilder om noen dager bare jeg får kikka imellom de...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breisladden var stor morro. Kadetten ga alt. Og litt til. Hadde det hølja ned hele dagen skulle jeg og en kompis stilt opp med bilen hans. VW Passat country 84 modell med 75 hester og 3-trinns automat. :D

Jeg sneik meg inn gjennom skauen og betalte ergo ikke en krone. Betalte heller ikke parkering. All heder til vaktene som ikke sjekka etter p-bevis :)

Også fikk jeg banekjøringa for 200 i stedet for 300 :hello:

Hvis noen så en hvit peugeot 405 som raste rundt banen i et sinnsykt tempo så var nok det meg.. :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

for det første per magnus....... du er et svin!!!!

Takk Ehrnst. Det var så lite så. Og fortvil ikke. Kjøringa mi blei filma. Ikke rare greiene, men du ser det er meg.

http://www.gunstig.no/Peugeot405-rudskogen-divx.avi

Møtte Friisk i depoet rett før jeg skulle ut på banen. Han gliste fælt da han så meg.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

morro..:) Så bilen din på søndagen azzido:)

hadde bilen på go cart banen både på lørdag og søndagen... full av søle osv.. og ike vaska... fant ut at beste parkeringa var der isteden for på et jorde... så jeg ofre de 120 kr'ene for å få den inn der...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns treffet var helt topp jeg, utrolig mange kule biler og se på utstillingen og ikke minst på banekjøringen. Sto ikke i kø i år, fikk fin plass på campen og opplevde masse morsomt! Helt topp! kommer tilbake til høsten og definitivt neste sommer også.

Eneste jeg syns var litt drøyt var at bonden eller hvem det nå vær tok 200 kr for hver bil den skulle dra opp fra gjørmen, enten kunne han tatt vesentlig mindre som 50-100 kr eller kunne gatebil betalt han for det ettersom det uansett koster folk med bil 750 kr for en helg å være der.

Men men skjønner ikke hva folk klager for, det var svært få fulle folk oppå banen om dagen, og hvorfor i alle dager klager man på strippingen? og at det er damer der? Bil om dagen og damer om kvelden må jo være en god kombinasjon. Om kvelden må en jo også ha noe å gjøre på og man går jo kun der hvis man vil. Og det bør jo ikke være et problem at folk drikker litt om kvelden (selvfølgelig skjønner jeg at det er idioter som lager kvalme,men slike finner en alle steder), opplevde ingen problemer og det fins en rolig camp for de som vil det.

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Takk Ehrnst. Det var så lite så. Og fortvil ikke. Kjøringa mi blei filma. Ikke rare greiene, men du ser det er meg.

http://www.gunstig.no/Peugeot405-rudskogen-divx.avi

Møtte Friisk i depoet rett før jeg skulle ut på banen. Han gliste fælt da han så meg.

men en annet ting....hvordan fikk du i det hele tatt lov å kjøre? de blir jo mer og mer prippene på hva som slipper ut på banen hvert år

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider