Gå til innhold

golf II styling / anlegg.. ?

Ranger emnet

weizah

Anbefalte innlegg

hi :)

Akkurat casha ut en golf II.. :)

Hadde litt lyst å få denne rå etter å ha lest litt rundt omkring her :)

Tenkte på å sette sammen alt i RSblå farge m m3 speil(?) og styling..

også en ting jeg lurer på.. kanskje ikke helt rette plassn å spørre siden det jelder anlegg .. mensiden dere har peilig på det..

frontsett

2stk 6*9

2stk 12"

skal ikke det bli rimelig trøkk av d hvis man har grei forsterker og grei spiller m / brae kabler?

vw golf 1.8 gti ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av bilen har jeg ennu ikkje hatt tid til å fixe:p

begynte sånn smått igår å fixe litt inni bilen.. gjøre klart til kabellegging osv..

hmm, er usikker i valg av elementer.. hvilket merke osv.. hadde vært kult med 2 stk earthquake 12" ... eller?

hmm, forslag til webshop der det faktisk er BILLIG?

vw golf 1.8 gti ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Jonte..

har akkurat cashet ut bilen.. så har ikke akkurat god økonomi nå.. kan heller si fra på priv msg hvis det en dag skulle dukke opp penger.. :)

ska sette på rs frontn idag.. så bestilles vell anlegget snart..

er det ingen av dere som har et tips på en webshop med anlegg eller billig styling ? har sjekka litt rundt men fant lixom aldri det anlegget jeg vil ha..

takker så meget :)

vw golf 1.8 gti ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by weizah

hi :)

Akkurat casha ut en golf II.. :)

Hadde litt lyst å få denne rå etter å ha lest litt rundt omkring her :)

Tenkte på å sette sammen alt i RSblå farge m m3 speil(?) og styling..

også en ting jeg lurer på.. kanskje ikke helt rette plassn å spørre siden det jelder anlegg .. mensiden dere har peilig på det..

frontsett

2stk 6*9

2stk 12"

skal ikke det bli rimelig trøkk av d hvis man har grei forsterker og grei spiller m / brae kabler?

Rs blå er "litt" oppbrukt spør du meg...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider