Gå til innhold

Rykende motor ved startforsøk

Ranger emnet

hanne

Anbefalte innlegg

Originally posted by MrHappy

Kom heller med noen konstruktive innspill som kan kanskje hjelpe denne stakkars jenta.... Hold dere til topic!!

Det er ikke deres personlige mening om hva slags kvalitet der er på motoren hun er ute etter. Da ville hun spørt noe som dette "hva slags kvalitet er det på min volvo 340??"........

Get it???

Herregud, går det an å være mer pirkete? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Herregud, går det an å være mer pirkete? :)

det har ikkenoe med pirkete å gjøre, men jeg synes man burde holde seg til topic, med sånne innspill er det veldig lett for å skli ut.... som vi gjør nå f.eks....... :rolleyes:

bare min mening.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

det har ikkenoe med pirkete å gjøre, men jeg synes man burde holde seg til topic, med sånne innspill er det veldig lett for å skli ut.... som vi gjør nå f.eks....... :rolleyes:

bare min mening.... :D

Selvfølgelig skjønner jeg hva du mener, men når vedkommende har fått masse svar allerede, ødelegger jeg vel ikke nevneverdig når jeg kommer med en flåsete kommentar :) Jeg synes personlig at det må være lov å "kødde" littegrann, (innen rimlighetens grenser) det blir for dumt å kjøre nulltoleranse. Da skal ikke jeg si mer :) takk for oppmerksomheten :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk:

-Viftereima...kan nok ha røket som tidligere nevnt her

-Kan også ha vært is rundt registerreima samtidig, som har gjort at reima har røket, ventilene har butta i stemplene, og i værste fall at ventilene er skjeve...DET er dyrt å fikse!!!

-Starteren, prøv å banke forsiktig på den(bakerst på den store runde delen).

-Sjekk frostvæska, klem på slanger og hør etter om det er frossent inni der

spør hvis det er mer du lurer på

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starteren kan også ha kilt seg. Prøv å sette den i gir og rull den litt bakover, slik at motoren turner litt motsatt vei. Deretter kan du prøve å starte den igjen. Prøv også i tillegg til å sjekke kablene som er nevnt lenger oppe her og sjekke jordingen til batteriet.

btw.... 15 minusgrader allerede!!?? brr kaldt!

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider