InFlames Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Överladdaren Er nok ikke Toyz som har modda den gitt....er bilen til en Christian som jobbet på Toyz tidligere som nå bor i Harstad. Den bilen går vanvittig bra....320-340 hk tenker jeg okaj, var toyz klistremerke på dn å noen sa dn var modda av toyzz... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Hmm ... Kjipt at Toyz har lagt ned da. De har laga mye kult. Bl.a. en Pesjå Partner som står på skolen min :P Neida ... men det kommer vel noe nytt ja! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Överladdaren Er nok ikke Toyz som har modda den gitt....er bilen til en Christian som jobbet på Toyz tidligere som nå bor i Harstad. Den bilen går vanvittig bra....320-340 hk tenker jeg Akkurat...det forklarer hvorfor karen fra Harstad som vant Street Legal-arrangementet vårt på Aspelund hadde Toyz-klistremerke på Imprezaen sin. Den gikk bra, men hadde det vært skikkelig underlag ville han nok fått hardere konkuranse. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Hadde ikke Toyz nettop åpnet et stort verksted osv.? Hvor mange ganger har de gått konk nå? :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Impreza Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Överladdaren Er nok ikke Toyz som har modda den gitt....er bilen til en Christian som jobbet på Toyz tidligere som nå bor i Harstad. Den bilen går vanvittig bra....320-340 hk tenker jeg Hvis jeg ikke tar helt feil var den moddet av Per Gulbrandsen på Autoconsult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Kan nok stemme det gitt.....og ikke nok med det! Per Guldbransen kjørte bilen så råder og stempler spruta rundt bilen der den stod på rulla.....Ble mye rot da gitt, og selv etter at motoren var bygget opp igjen gikk den ikke som den skulle..... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Jeg holdt på å kjøpe en 1986 BMW Alpina B7 av Toyz, mens dem fortsatt holdt til på Holmen Båt & Bilsalong. Bilen hadde 400HK. Jeg turte ikke på grunn av fargen, den var lilla metallic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg holdt på å kjøpe en 1986 BMW Alpina B7 av Toyz, mens dem fortsatt holdt til på Holmen Båt & Bilsalong. Bilen hadde 400HK. Jeg turte ikke på grunn av fargen, den var lilla metallic. det er hva man kaller ekte kebabtralle på godt norsk ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg