Gå til innhold

Mitsubishi Galant Deler selges.

v|ncenT^

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen av dere som har nederste delen av bakfangeren tilsalgs?

Hvis dere har sett bildene av bilen min så ser dere rust flekkene jeg har der.. Vil gjerne bytte ut den plata..

Kan jo alltid bråstoppe når du ligger forran en bil med noen gamle damer i.. :rolleyes: men men...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ringvegen som går rundt jessheim er ikke forskjørsvei så jeg tenkte jeg skulle hive meg inn der forran en bil som kommer litt for fort til å klare å stoppe... da burde det bli ny bakfanger på meg.. eller evt bråstoppe forran en bil...

fant foresten litt skikkelig rust i helga, tok ut luftfilter boksen og under den var det et rusthull ned til hjulhuset.. når det regner så spruter det vann inn i motorommet.. eller på luftfilterboksen..

Blir sveising og tecthyl neste helg..

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du fleiper med å slenge deg inn foran en på Ringveien o.l.! Bare så ingen får for seg at dette er en god ide: Utfallet er meget usikkert - om noen vitner på at du ikke kjørte uvørent må du kanskje dekke moroa selv - også for offeret... Som ungutt har en sikkert ikke oddsene med seg i en forsikringstvist.

Selv en liten kollisjon kan gjøre det nødvendig med oppretting o.l. Har blitt påkjørt to ganger (galanten) og begge gangene var det mye plunder og heft før bilen var ferdig. Og da var den heldigvis kjørbar etter begge sammenstøt... dessuten sitter en igjen og undrer om reparasjonen var helt 100%. Salgsverdi for en bil som har kollidert? 2 måneder tok det første gangen, men da var vi uenige om skyld.

Og da har vi ikke tatt med at en kan pådra seg nakkesleng selv ved kollisjon i gangfart. Det kan en vel i værste fall slite med resten av livet.

Kjør trygt folkens!

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mørk er den mørke gråe?

Eller så er vel hvit lettest å lakkere over?

Hvem av dem er i best stand da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..

Begge bakplatene er vel i like bra stand.. det er ikke bulker på noen av dem, men begge har "rust-dannelse" i nedkant =/ Men det er standard.. er bare overflaterust..

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hello.. hehe.. jeg driver aa lakkerer .. som du sikkert vet.. .hehe,. aa med det folger det med en del demontering... hmm.. den krom lista under vinduet venstre bak.. du skulle vel ikke ha en slik en der hjemme? Trenger en slik en etter ett daarlig demonterings forsok... hehe. er en skrue paa den ene siden av den.. aa en klips paa den andre siden.. saa skal lista dras av.. kan sitte ganske godt.. aa plutselig ble det litt for mye for taalmodigheten min...

Stephan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by v|ncenT^

Skal sjekke etter, har den sikkert, men å få den ta, skal gjøre et forsøk =)

Flottings.. kan hvere litt hardt aa faa trekt den av.. lirk litt .. maatte ta i allt jeg hadde jeg iallefall... gikk paa den andre lista..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...